30. 12. 2024 – 20.00

Memifikacija oglaševanja

Audio file
Vir: avtorski meme

V tokratnem Uhljaču bomo svoje terensko delo usmerile na izmuzljivo in fragmentirano spletno krajino. Specifično nas bo zanimala povezava med prevladujočo internetno formo komunikacije oziroma memi in vse bolj prisotnim načinom oglaševanja na družbenih omrežjih. Za namen te radiofonične raziskave smo se pogovorile z ustvarjalci memov in tistimi, ki skoznje oglašujejo, da bi bolje razumele delovanje te dinamike. V intervjujih so sodelovali admini vaših najljubših meme računov: SmetnjakDigitalni jezusluwrgurlGlobokoumi, Poopidy OoftisinajenasiljeGen Z zlom, Dekle šef in Ljubljanchan. Na drugi strani pa so svoje poglede na to dinamiko z nami delile vodje oglaševanja pri A1LPP in Beletrini

Institucije
Kraj dogajanja

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Komentarji

Enej / 1. Januar 2025 / 4.31

Slay gurl, that was prop!

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.