Memifikacija oglaševanja
Audio file
V tokratnem Uhljaču bomo svoje terensko delo usmerile na izmuzljivo in fragmentirano spletno krajino. Specifično nas bo zanimala povezava med prevladujočo internetno formo komunikacije oziroma memi in vse bolj prisotnim načinom oglaševanja na družbenih omrežjih. Za namen te radiofonične raziskave smo se pogovorile z ustvarjalci memov in tistimi, ki skoznje oglašujejo, da bi bolje razumele delovanje te dinamike. V intervjujih so sodelovali admini vaših najljubših meme računov: Smetnjak, Digitalni jezus, luwrgurl, Globokoumi, Poopidy Oof, tisinajenasilje, Gen Z zlom, Dekle šef in Ljubljanchan. Na drugi strani pa so svoje poglede na to dinamiko z nami delile vodje oglaševanja pri A1, LPP in Beletrini.
Aktualno-politične oznake
Avtorji del
Kraj dogajanja
Komentarji
Slay gurl, that was prop!
Komentiraj