21. 4. 2014 – 16.30

Jajčni ponedeljek

Metelkova mesto:

 

Klub Gromka ob 21:00: MORNE (ZDA) + HAZARDER (Hr/Srb)

Morne prihajajo iz ZDA in so eden izmed boljših bendov, ki so nastali v zadnjih letih. Sestavljajo jih člani že pokojnih, a sijajnih crust bendov Filth of Mankind, grinderskih Disrupt ter sludge bendov Grief in Alabama Thunderpussy. Morne so glasbeno štartali z mešanico crustpunka in sludge-a ter ustvarili prepoznaven temačen ambient in melodiko, ki sta prisotna ne glede na tempo komadov. Z zadnjim albumom pa so zakorakali bližje k doom vodam, svojo glasbo so potopili v trpljenje in brezmejno žalost bolj kot kadarkoli prej, a ironično, ustvarili dinamično in močno glasbeno sliko. "Gloomy and morose but still crushingly inspiring and revitalising, Shadows is definitely Morne’s shining moment thus far." Skratka - a must-see!

Diskografija:

2008: Demo 2008 (Demo, samoizdaja)

2009: Morne / Warprayer (Split mit Warprayer, samoizdaja)

2009: Untold Wait (Album, Feral Ward Records)

2009: Twilight Burns / Seams (Single, Feral Ward Records)

2011: Asylum (Album, Alerta Antifascista Records)

2013: Shadows (Album, Profound Lore Records)

Hrvaško/srbski sludge doom trio Hazarder je nastal 2011 in od takrat dela na polno. Med izdajo dveh splitov z Livia Sura in Hesperian Death Horse jim je uspelo poviti prvenec Against His-Story, Against Leviathan (LP, Mordgrimm). Hazarder zaznamuje glasen in boleč, strupeno grlen, skoraj

animalističen vokal ter jamski, agresivni riffi, metodično bobnanje in konstantno pridušeno hrumenje basa, ki skupaj ustvarijo spektakularni učinek grozljive kakofonije. V zvoku Hazarder ni nič prepuščeno naključju, gre za preračunljiv in natančno določen slog, katerega končni rezultat je "a colossal and epic taste of slamming sludge brutality!"

cena vstopnice: 5.00 EUR

 

Channel Zero ob 22:00: DubLab: DUBZILLA - predstavitev nove plošče “Dub Naturalis”, Support: SLEJK (Dubzilla) & SELYAK (Dubzilla, Dub Lab). Dubzilla pripravlja izdajo novega albuma Dub Naturalis, na katerem bo slišati osem novih avtorskih skladb.

 

Teater, razstave, predavanja:

 

Stara mestna elektrarna ob 20:00: Via Negativa: Bremza

Bremza je zgodba o rolerjih in rolanju, ki odpira vpogled v identiteto kot past, v kateri svoboda postaja vse bolj nedosegljiva iluzija: "Če sem, kar mislim, da sem – svobodno bitje – zakaj sem potem še zmeraj tukaj, kjer sem? Zakaj ne spakiram in grem? Zakaj zmeraj najdem dovolj razlogov, da nečesa ne storim? Zakaj imam nogo vedno na bremzi? Ne vem. Tako so me vzgojili. Naučili. Izobrazili. Socializirali. Opremili za družbeno koristno bitje. Čeprav imam vsega poln kufer, sem še zmeraj tukaj. Še vedno križarim od institucije do institucije in jih prepričujem, da moja bremza deluje brezhibno, da sem družbeno koristna pička. Tudi če počenjam nekaj tako skrajno nekoristnega, kot je performans. Razumete? Iz pičke rojen, za pičko vzgojen."

Zamisel, besedilo in izvedba: Rok Kravanja

Koncept in režija: Bojan Jablanovec

Oblikovanje svetlobe: Igor Remeta

Producentka: Špela Trošt

Produkcija: Via Negativa

 

Studio Vižmarje, Plemljeva ulica 8 ob 20:00: PARODOS / Fičo Balet

Plesna predstava PARODOS plesalcev Fičo Baleta v koreografiji Gorana Bogdanovskega. PARODOS - prihod antično urbanega zbora na oder. Kaj je tako pomembnega, da mora to publika videti, slišati in doživeti?

prispevek: 3 - 10 EUR ( po svojih zmožnostih)

PARODOS je predstava, natančneje, niz asociativnih utrinkov, nekakšen plešoči tok zavesti. Vse, kar se dogaja ustvarjalcem, prelijejo v gib, v utrinke zgodb, v nize bivanja. Utrinke, drobce, misli tkejo v dovolj odprti formi, da se vpletemo vanjo. Niti, ki jih tkejo in u-gibajo, so podobe življenja: delo v studiu, protesti, ljubezni, trening, vse kombinacije odnosov, latovščina v vseh procesih, sanjske sekvence, patologija, ki ne duši, ampak se zgolj – kot krik od nekje globoko in daleč – povzpne na vrh. Da jo potem preglasi tok življenja, ki nenehno plete, spaja, sestavlja in razstavlja. Vrelci mnogoterih misli, občutji, gonov, nagonov brbotajo po pestri površini. Kompleksnost biti in bivanja se kaže v vseh svojih ravneh. Moški se borijo med sabo, ženske prefrigrano "strežejo" moškim hormonom, skandirajo skupaj gesla naše trenutne skupne zablode, padejo v delovno luč in potem se vprašamo: Je vse to res? So le sanje, se mi le zdi? Vse je res in to je šele začetek. Sežejo v neko daljno zgodovino, da bi nas pripeljali na točko tu in sedaj in nas zopet odpeljejo daleč, globoko, stran ... in to nenehno. Nepretrgoma. Vedno znova, vedno vselej ... se vrti naš parodos. Stranske ulice v glavno pesem, v srž in spet nazaj na rob. In spet ..

 

Kino kino kino!!!

 

Kinoteka:

je zaprta!

 

Kinodvor:

16:45 Nebraska, Alexander Payne, ZDA, 2013, DCP, 115'

Alexander Payne (Potomci, Stranpoti, Gospod Schmidt) se vrača na cesto z nežno in pretanjeno komedijo, ki se izkaže kot izvrsten eliksir za te krizne čase. Film je veteranu Bruceu Dernu prinesel nagrado za najboljšega igralca v Cannesu in nominacijo za oskarja.

19:00 Grand Budapest hotel (The Grand Budapest Hotel), Wes Anderson, Velika Britanija / Nemčija, 2014, DCP, 100'

Brezčasna zgodba o prijateljstvu, časti in izpolnjenih obljubah, posneta po navdihu klasičnih hollywoodskih komedij iz 30-ih let in spominih dunajskega pisatelja Stefana Zweiga, je divje kinetična krimi-komedija, ki od režiserjevih značilno ekscentričnih likov poka po šivih.

21:00 Nebraska, Alexander Payne, ZDA, 2013, DCP, 115'

Alexander Payne (Potomci, Stranpoti, Gospod Schmidt) se vrača na cesto z nežno in pretanjeno komedijo, ki se izkaže kot izvrsten eliksir za te krizne čase. Film je veteranu Bruceu Dernu prinesel nagrado za najboljšega igralca v Cannesu in nominacijo za oskarja.

Mala dvorana ob 18:45 in 21:00:

Abeceda (Alphabet), Erwin Wagenhofer, Avstrija / Nemčija, 2013, DCP, 113'

Analiza in obsodba tekmovalno naravnanega sodobnega izobraževalnega sistema ter poziv k izobraževanju, ki bi temeljilo na človeški domišljiji in ustvarjalnosti.

 

Kino Komuna:

17:30 Noe, Zgodovinski film, Darren Aronofsky, USA, 2013, 138'

21:30 Nimfomanka - 2. del, drama, Lars von Trier, 2013, 123'

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.