s snihom zasniženu
_1_
godbeno
.: ostala Ljubljana
Kavarna Trafika / 20.30 / Jazz jam session: PANGALAKTIČNI GRLOREZ
-- Grega Smola Crnkovič on vocals & guitar
-- Aleš Uhan on piano
-- Borut Rampih on drums
-- Miha Ribarić on bass
Welcome to a cosmic, gaming science fiction session with plenty of blues and R&B vibes.
.: ostalo po podalpski deželi
Kosovelov dom, Sežana / 20.00 / Avtomobili
Novoletni koncert Kosovelovega doma Sežana bo postregel z nastopom skupine Avtomobili in predstavitvijo najnovejšega dvojnega albuma največjih uspešnic ob 40. letnici njihovega delovanja.
Novogoriška skupina Avtomobili je enega prvih nastopov imela leta 1983 na Novem rocku v Ljubljani. Leta 1984 so fantje zmagali na mladinskem festivalu v Subotici, kar je bilo tudi izvrstno izhodišče za vrsto koncertov po Jugoslaviji, ki so jim omogočili nekajletno uspešno prisotnost na takratnem glasbenem prizorišču. Istega leta je izšla tudi njihova prva plošča Mjesec je opet pun. Že naslednje leto je izšla plošča Dugo toplo ljeto, ki je še dodatno utrdila sloves skupine kot ene najbolj izvirnih in svežih v tistem času.
*Predprodaja do 22. 8.: 15€, za abonente KDS 13,50€, balkon 4 . vrsta 12€.
Na dan dogodka: 20€, za abonente KDS 18€, balkon 4 . vrsta 17€.
_2_
negodbeno
.: PLAC
V času stvaritve napovednika so še skrivnostni, čekni: https://www.facebook.com/avtonomniPLAC/?locale=sl_SI
.: najlepše mesto na svetu, de
cirkulacija2 / 20.00 / Marko Košnik: Ditopia Atmos Ljubljana
Predpremierno bomo projecirali svojevrstno foto animacijo s spremljajočo glasbo, ki jo je Marko Košnik realiziral na osnovi obsežne zbirke “walk – laps” fotografij. Zajel jih je med zvezno hojo po otvoritvah v nekaterih prireditvenih prostorih v Ljubljani, predvsem v navezavi na produkcijsko dejavnost Zavoda Kersnikova. Precejšen del materiala je zaokrožil leta 2009 in ga takrat predstavil v obliki interaktivne instalacije “Ditopia Kažipot Ljubljana” v takratni Kapelici. Letos je fotografsko popotovanje na tri korake razširil po nekaterih prostorih in dogodkih in povabil nekaj umetnikov in obiskovalcev, ki jih je zabeležil pred petnajstimi leti, k ponovni pojavitvi pred objektivom. Na ta način med ogledom tekočega pohajanja po zaporednih posnetkih tu in tam močno preskakujemo v času.
Prelivom med fotografijami v filmu sledi tudi glasba s tekočimi prelivi (morphing) med podatki v programih, shranjenih v analognem sintetizatorju zvoka.
In presenečenje? Obstaja precejšna verjetnost, da bo marsikdo med potencialnimi gledalci v filmu uzrl svoj lastni portret – bodisi skorajšnji, ali izpred davnih dni. Srečneži pa se bodo v 23 minut trajajočem filmu pomladili za 15 let.
Šentjakobsko gledališče / 19.30 / MALO MANJ DRAME, PROSIM! (precej duhovita uspešnica s songi)
»Preko skupnega avtorskega raziskovanja dramaturško-režijskega tandema, igralcev ter drugih ustvarjalcev si želim ustvariti prostor izražanja, v katerem je spodbujena neustrašnost, inovativnost in vsebinska zanimivost. Z ekipi želim pogumno stopiti v proces lastne ustvarjalnosti, izražanja mnenja in občutkov, obenem pa raziskovanja interaktivnosti v odnosu do prostora in občinstva.«
Mladinc, Zgornja dvorana / 17.00 / Prepelka – zgodba za vso družino – RAZPRODANO
Pepelkina zgodba je, kot se je izkazalo, zelo blizu resničnemu življenju. Tako blizu je svetu, v katerem živimo, da se iz tega ne da hecat. Pri njej pa sta dve hudi zadregi. Prva je vloga Pepelkinega očeta, ki hčerko prepusti psihičnemu in fizičnemu mučenju svoje žene in njenih hčerk. Je res tak pokvarjenec ali je za njegovim ravnanjem kakšna skrivna računica? Druga zadrega je princ, ki naj bi bil za vsa mlada dekleta glavni zadetek na socialni loteriji.
Mladinc, Kllub Mladinsko / 19.30 / Kaj nas čaka?
Videmšek in Valenčič sta dolgoletna novinarja in poročevalca s kriznih in vojnih območij. Iz svojih izkušenj bosta komentirala aktualno dogajanje v svetu, ki drsi v vedno hujšo negotovost in blaznost. Ko vse več ljudi preprosto ne zmore več gledati novic in spremljati dogajanja doma in po svetu, se moramo vprašati, komu ta apatija najbolj koristi. Težave sveta ne izginejo, če zamižimo, in zelo verjetno je, da nam bodo še bliže, ko bomo enkrat odprle_i oči. Videmšek in Valenčič bosta razglabljala tudi o tem, kaj nas čaka v prihodnjem letu, in odgovarjala na vprašanja občinstva o svetovnih izzivih oziroma problemih.
PTL / 18.00 & 20.00 / Fourklor: GENERACIJE - PRVI KORAK
Družba je bila od nekdaj sestavljena iz različnih generacij, ki so se med seboj dopolnjevale in sodelovale, medtem ko današnji način življenja in delitev dela zavirata stik med njimi, zato se medgeneracijski odnosi rahljajo. Pri tem je treba spoštovati medsebojne razlike, znanje, razumevanje, prilagajanje in uspešno interakcijo, kar je v predstavi prikazano na način različnih duetov Branka Potočana z generacijami ustvarjalcev FOURKLORa, ki že 30 let razpirajo različne aspekte povezovanja, ki upoštevajo osebnostne razlike, starost, spol, znanje, izkušnje in sposobnosti. S
_3_
bioskopi
.: Kinodvor
Dvorana / 17.10 / Megalopolis - Megalopolis
Francis Ford Coppola / ZDA / 2024 / 138 min / angleščina
Film, o katerem je Francis Ford Coppola sanjal štiri desetletja, je vizualno razkošen in intelektualno ambiciozen rimski ep, postavljen v domišljijsko verzijo sodobne Amerike. Zgodba o ljubezni, času, ustvarjalnosti in krhkosti imperijev.
Mala dvorana / 19.00 / Cent’anni Cent’anni
Maja Doroteja Prelog / Slovenija, Srbija, Avstrija, Italija, Poljska / 2024 / 87 min / slovenščina
Snemanje dokumentarnega filma o partnerjevi zmagi nad smrtonosno boleznijo se prevesi v režiserkino odkrivanje nezaceljenih ran njunega dolgoletnega odnosa. Film, ki je med drugim prejel nagrado občinstva za najboljši dokumentarec na festivalu v Trstu, je odprl portoroški Festival slovenskega filma.
Dvorana / 20.00 / Sosednja soba - The Room Next Door
Pedro Almodóvar / Španija, ZDA / 2024 / 107 min / angleščina
Najnovejši film Pedra Almodóvarja je zgodba o lepoti življenja in neizbežnosti smrti, polna barv, svetlobe in humorja. Tankočutna drama s Tildo Swinton in Julianne Moore v glavnih vlogah je osvojila zlatega leva na zadnjem festivalu v Benetkah.
Dodaj komentar
Komentiraj