Neizkoriščen reklamni potencial šolstva
FOTO: Matija Pušnik
»V šolstvu ni manko denarja, zgolj manko poslovne inovativnosti.« - Zlatko Skopušnik
Tokratni gost, Zlatko Skopušnik, je za rektorje, ministrstvo in ostale deležnike pripravil sledeče predloge:
1. Na vse izpite je treba dati reklame.
2. Na spletni referat je treba dati reklame, denimo, preden se prijaviš na izpit, pogledaš pet minut reklam.
3. V študentske domove je treba dati reklame in temu primerno prirediti ceno (potencialna uvedba različnih postavk glede na količino reklam v študentskem domu).
4. Uvesti je treba obštudijski izbirni predmet »reklame«, pri kateremu bi študentje kreditne točke pridobivali z ogledovanjem reklam.
5. Reklame je treba dati tudi na javne dogodke, kot je podelitev diplom.
Predlog reklamnega slušnega dela mature
Dodaj komentar
Komentiraj