26. 6. 2022 – 16.00

Neizkoriščen reklamni potencial šolstva

Audio file

FOTO: Matija Pušnik

»V šolstvu ni manko denarja, zgolj manko poslovne inovativnosti.« - Zlatko Skopušnik

Tokratni gost, Zlatko Skopušnik, je za rektorje, ministrstvo in ostale deležnike pripravil sledeče predloge:

1. Na vse izpite je treba dati reklame.

2. Na spletni referat je treba dati reklame, denimo, preden se prijaviš na izpit, pogledaš pet minut reklam.

3. V študentske domove je treba dati reklame in temu primerno prirediti ceno (potencialna uvedba različnih postavk glede na količino reklam v študentskem domu).

4. Uvesti je treba obštudijski izbirni predmet »reklame«, pri kateremu bi študentje kreditne točke pridobivali z ogledovanjem reklam.

5. Reklame je treba dati tudi na javne dogodke, kot je podelitev diplom.

 

Predlog reklamnega slušnega dela mature

Predlog podelitve diplom

Mnenje dijakinje

Mnenje študentov

Mnenje študentov 2

 

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.