Dosje o uničenju funkcionalnih sistemov III/2,3
Dosje o uničenju funkcionalnih sistemov, revisited: Dokument 2:
STRATEGIJA IN VIZIJA NOVEGA DIREKTORJA ZAVODA K6/4 ALEŠA LOGARJA:
Zavod K6/4 je sestavljen iz štirih sklopov kluba K4, Kavarna Metropol, galerija Kapelica in Kiberpipe. Za dosego čim širšega spektra vsebin in posledično širšega kroga potencialnih obiskovalcev in udeležencev vidim smiselnost v tem, da vsak od štirih sklopov obdrži določen del avtonomnosti v smislu programa in programskih vsebin. Zaradi racionalizacije delovanja je pomembno tudi to, da določene projekte med štirimi sklopi “mrežimo”.
Vizija Kluba K4
V prihodnjih letih bomo dali velik poudarek na mednarodnem sodelovanju s podobnimi oz. Sorodnimi institucijami. Želja je, da K4 ostane blagovna znamka z najdaljšo klubsko tradicijo v državi. Hkrati pa mu želimo s svežimi programskimi vsebinami in idejami vrniti sloves stare slave, tako kot je še v bivši državi veljal za pionirja sodobnih svetovnih trendov. Želimo ohraniti projekte in stalne dejavnosti, ki so se izkazale kot uspešne in uporabnikom zanimive, tako iz vidika vsebine kot tudi finančne upravičenosti. K tem pa želimo dodati tudi nove smernice, ki bodo identiteti kluba dale nove razsežnosti.
Strategija Kluba K4
Skrben in natančen pregled in prerez trenutnega stanja. Ohranitev kvalitetnih elementov, racionalizacija delovanja. Predvsem pa je potrebo najti svežo podobo, ki ima svoje temelje v bogati zgodovini delovanja kluba.
Vizija Galerije Kapelica
Galerija Kapelica ima status kulturnega prostora, kjer lahko umetniki ustvarjajo in eksperimentirajo. Moja vizija je, da se Galeriji Kapelica nudi celotno podporo za nadaljnje ustvarjanje, saj je veliko uporabnikov, ki v Galerijo prihaja in tam ustvarja zadovoljnih s projektom.
Strategija Galerije Kapelica
za zagotovitev podpore obstoječega delovanja in potencialnega širjenja programskih vsebin, bo poudarek na mednarodnem sodelovanju in s tem odprte možnosti pridobivanja sredstev za izvedbo le-teh na različnih državnih in evropskih razpisih.
Vizija Kavarne Metropol
Kavarn Metropol. mora biti prijazna predvsem študentom in ostalim mladim. Potrebna je določene osvežitve ponudbe tako na strani produktov kot na strani vsebin. V Kavarno Metropol se lahko še dodatno pripelje okrogle mize, seminarje, literarne večere itd. Pomembno je tudi, da Kavarna Metropol postane informacijsko stičišče vseh akterjev, ki delujejo na področju ponudbe vsebin za mlade s poudarkom na dejavnostih in aktivnostih študentske organizacije.
Strategija Kavarne Metropol
Osvežitev gostinske ponudbe, povezovanje s hostlom Celica, povezovanje z Radiom Študent, iskanje mladih nadobudnih študentov, ki bi želeli predstavljati različne spektre kulture predvsem pa še dodatno povezati, prvotno s ŠOU v LJ in nato še z vsemi ostalimi akterji pomembni za študente.
Vizija Kiberpipa
Nadaljevanje zastavljenih smernic delovanja, širitev lastne produkcije, povezovanje s sorodnimi institucijami doma in v tujini. Potrebno zagotavljati dobro tehnično podporo mladim ustvarjalcem.
Strategija Kiberpipa
Prerez stanja in racionalizacija, po potrebi osvežitev kadra in projektov.
Za bolj podrobno strategijo in vizijo, potrebujem podrobnejši pregled stanja zavoda, tako s finančnega kot nefinančnega vidika.
Sestavil,
Aleš Logar.
*****************************************************
Dosje o uničenju funkcionalnih sistemov, revisited: Dokument 3:
PETICIJA ZA OHRANITEV KLUBA K4 (link do peticije je TUKAJ )
Zavod K6/4, katerega del je tudi Klub K4, je institucija z neprimerljivo bogato zgodovino delovanja na področju alternativne in progresivne kulture. To poslanstvo se je doslej izvajalo v sodelovanju s pomembnimi akterji z omenjenega področja, pri čemer je skupina, odgovorna za program kluba, vedno ravnala v skladu s prepričanjem, da je prvotna funkcija kluba ohranjanje te dediščine ter v njenem razširjanju, upoštevajoč razvoj progresivnih glasbenih, vizualnih in umetniških praks tako pri nas kot v svetu.
Zaradi popolnega prevzema Kluba K4 ter Zavoda K6/4 s strani ene študentske poslanske skupine Povezani, pri čemer sta onemogočeni kakršnakoli kontrola in transparentnost poslovanja ter programskega načrtovanja zavoda, kot tudi zaradi proceduralnih nepravilnosti pri imenovanju članov Sveta Zavoda, nekompetentnosti, medsebojnih sorodstvenih, prijateljskih in intimnih povezav članov novega vodstva ter njihove očitne povezanosti s konkurenčnimi komercialnimi subjekti:
zahtevamo:
- ohranitev Kluba K4 kot prostora progresivne in neodvisne kulturne ter glasbene produkcije;
- ohranitev Zavoda K6/4 kot neprofitne in odprte urbane platforme za glasbene, vizualne, intermedijske ter druge sodobne umetniške in kulturne prakse;
pozivamo novo vodstvo Zavoda K6/4:
- k odstopu zaradi nelegitimnega imenovanja, izkazanega konflikta interesov, nestrokovnosti ter dosedanjega destruktivnega delovanja pri opravljanju dodeljenih funkcij in vodenju zavoda;
pozivamo ŠOU v Ljubljani:
- da takoj razreši vse člane Sveta Zavoda, ki jih imenuje kot ustanovitelj in katerih mandat ni vezan na funkcijo;
- da z javnim pozivom v Svet Zavoda izbere uglednega predstavnika javnosti s področja sodobnih umetniških in kulturnih dejavnosti, ki mora biti kredibilen strokovnjak na vsaj enem izmed področij delovanja zavoda;
- da spremeni Akt o ustanovitvi zavoda tako, da bosta za predstavnika ustanovitelja v Svetu Zavoda imenovana en predstavnik pozicije in en predstavnik opozicije v Študentskem parlamentu;
- da spremeni Akt o ustanovitvi tako, da število članov Svet Zavoda razširi s pet na sedem in namesto enega predstavnika zaposlenih vključi tri programske vodje projektov, in sicer enega predstavnika Kluba K4, enega predstavnika Galerije Kapelica ter enega predstavnika Kiberpipe;
- da izvede ponovni razpis za direktorja zavoda;
- da zagotovi popolno transparentnost poslovanja in programskega načrtovanja Zavoda K6/4;
pozivamo medije ter vse pristojne kazenske in protikorupcijske organe:
da raziščejo ozadje prevzema Zavoda K6/4 s strani študentske skupine Povezani, medsebojne sorodstvene, prijateljske in intimne povezave novega vodstva ter njihovo povezanost s konkurenčnimi komercialnimi subjekti.
Dodaj komentar
Komentiraj