Kot bi bilo včeraj...

>Ekipa PPJ je sklenila, da čeprav je t.i. "kreativni" pristop k pripravi programa - torej, preimenovanje sestankov v "co-working", pogosta uporaba buzzwordov kot so "IoT", "the cloud" "cravdfanding" v pripravljalni fazi, risanje shem, ki ponazarjajo tok idej, itd.- imel določene prednosti, kar "klošarili" smo, kar se Facebook lajkov tiče. Skromni cilj 100 lajkov smo postavili namenoma, in pri tem računali, da ga bomo zlahka, za ful in v rekordnem času presegali, in da se bomo potem, v duhu naših kickstarter junakov, bahali z izjavami tipa "take podpore nismo sploh pričakovali!" in "nismo niti za hip računali, da bo stvar ratala tako viralna!" Ampak stvar v resnici ni ratala viralna, in trd boj za teh sto lajkov je trajal kar celo sezono... magični stoti lajk smo dobili šele med zadnjo oddajo, in brez angažmaja raznih družinskih članov in prijateljev v tujini (in njihovih hišnih ljubljenčkov, kolikor ti imajo FB profile) niti to ne bi šlo...

Kot bi rekel zagriznjen slovenski menedžer, "to ni način." Tu lahko kvečjemu ponižani gledamo v tla. Na srečo nas je vmes prepričala nova trendovska znanost, ki tako kot kreativa obljublja, da lahko pričara rezultate iz zraka zgolj s floskulami, Reče se ji kulturni menedžment, in v bastardizirani obliki - spet, tako kot kreativa - v kateri naj bi prišel k nam, naj bi opisal stičišče kulturnih dejavnosti, kakršen je naš PPJ, in pa tradicionalnih posegov slovenskega menedžmenta oz. menedžerjev. Slednji naj bi se izrazili v potrebi po gore in gore nepotrebnih formularjev in analiz, ki jih bomo izpolnili po principu copy/paste (pri čemer bomo tu pa tam malenkost predrugačili kako poved, ali spremenili vrstni red stavkov, ker nismo neumni), in pa v uporabi menedžerskih veščin, s čemer mislimo v prvi vrsti ritualno ponavljanje izjav, ki naj bi podčrtale dejstvo, da je denar svetu vladar: "Glejte, malo denarja, malo muzike", "Glejte, na koncu se šteje samo tole [drgne kazalec ob palcu... "šuške"]", "Halo! Nismo na tržnici!" in pa klasika "Glejte, jaz bi z veseljem cel dan zafrkaval pa nakladal neumnosti v mikrofon, veste, ampak..." Temelnji del te nove strategije, ki smo ga pri prvem programu že začeli izvajati, naj bi bila tudi vključitev več "jazz" skladb v naših plejlistih.

>Obdelali smo pojav t.i. »weird Facebook«. Nekatere vsebine, ki spadajo pod to oznako, smo že v prejšnji sezoni omenili, ampak pred kratkim, z uvedbo »weird Facebook« kot oznako, so te čudaške, outsiderjem (oz. basically vsem) nerazumljive post-ironične Facebook strani dejansko postale »a thing«. Povzeli smo dva priljubljena sklopa »weird Facebook« vsebin:

>Glasbeni meme-i. Gre večinoma za strani, ki v naslovu referencirajo “god tier” meme “I wish I was at home...” (ki smo ga predstavili lani v oddaji memerator) in pa kako recimo temu bolj pretenciozno glasbeno skupino: I wish I was at home listening to Swans, I wish I was at home listening to Death Grips, I wish I was at home listening to musical horse. Ugotovili smo, da praksa glasbenih meme-ov končno omogoča proaktivno upravljanje s snobizmom, ki ga družba tradicionalno pripisuje vsakemu, ki na malo manj diskreten način posluša in uživa v manj znanih rock skupinah. "Saj delam (po večini nerazumljive) fore iz svojega superiornega okusa; zdaj lahko zajebavam iz plebejcev, ki poslušajo Tool, in nič mi ne morete očitati!"

Ogledali smo tudi naslovnice nekaterih albumov, ki so iz tega ali onega razloga postali priljubljeni simulakri v širši memosferi: American Football, Sunbather, No Love Deep Web, in pa mojstrovina skupine Neutral Milk Hotel, In the Aeroplane over the Sea. Slednji že mnogo let burja duhove poslušalcev s svojim skrajno izpiljenim indie rock izrazom, z besedili, ki v duhu mojstra nadrealizma Salvadorja Dalija pričarajo bogato narativo iz navidez naključnih, slikovitih podob, z zgodbo o svojem nastanku, po kateri naj bi se pevec skupine nekoč videl in se zaljubil v duh Anne Frank, in pa zlasti z naslovnico, ki še danes ostaja eden največjih misterijev v zgodovini rock glasbe: namreč, ali je na njej upodobljen krompir ali boben/tamburica?

Člani ekipe PPJ smo enoglasno sklenili, da gre za sliko krompirja... članica ekipe Klara je sicer vztrajala pri tem, da gre za boben, ampak smo ugotovili, da članica ekipe Klara, za razliko od nekaterih članov ekipe, sploh ne posluša Swans in Death Grips ter razveljavili njen glas.

>Še en sklop “weird Facebook” vsebin predstavljajo Facebook strani, posvečene specifičnim zgodovinskim državnim tvorbam. Avtorji teh Facebook strani jih poimenujejo po enotni formuli: “pridevnik + ime zgodovinske države, ki se začne na isto črko kot pridevnik + memes”. Tako najdemo Prestigious Prussian Memes, Edgy Egyptian Memes, in Voluptuous Venetian Memes, da naštejemo le nekatere. Vse te strani obdelujejo popularne meme in copypaste skozi objektiv podob in idej, tipičnih za svoje tipične kraje in epohe, in rezultat je kar hilarious, kot lahko vidite spodaj:

>Smash dat Like button, če ga še niste.

 

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.