Razgrabljen dres

Oddaja

Brcajoča blokovska mladež zaradi njega ne pozna navadne majice, v nas sili s primorskih stojnic, če pa smo ga tam prezrli, se pojavlja tudi v vsakem drugem glasbenem videospotu. Dres je z njegovo sub- in pop kulturno apropriacijo postal več kot  osnoven in najbolj prepoznaven dela športne opreme, omejen na klub in njegove navijače. Je osrednji tržni artikel klubov, prodaja dresov pa za največje klube predstavlja eno ključnih postavk pri obračanju vrtoglavih vsot. O fenomenu športnih dresov, ekonomiki in trendih trgovanja z njimi, vplivu športne globalizacije in delitvi dobička med opremljevalci, klubi in zvezdniki sta v tokratnem Suspenzorju spregovorila poznavalec športnega marketinga Tomaž Ambrožič in Matej Venta iz podjetja Grosbasket.

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness