21. 1. 2018 – 20.30

UGLAŠEVALKE

Audio file

Na fotografiji trio Grad gori! (foto: Nada Žgank)

 

V današnji oddaji vrtimo pesmi glasbenic, ki večinoma prihajajo iz slovanskih držav. Grad gori! je nov slovenski trio, v katerem so se zbrali harmonikar Matija Solce, violinistka Barja Drnovšek in pevka Brina Vogelnik. Trio na iskriv način interpretira stare grajske pesmi iz slovenske in evropske zapuščine. Vrtimo pesmi s prvenca, ki izide 30. januarja, isti dan pa bo koncertna premiera  albuma v Klubu Cankarjevega doma (Cankarjevi torki). Sledijo nastopi na cerkljanski Keltiki (7. 2. 2018), v kranjski Layerjevi hiši (8. 2. 2018) in ptujskem Muzikafeju (23. 3. 2018). V nadaljevanju oddaje še češki tandem čelistk in pevk Tara Fuki ter estonska pevka in violinistka Maarja Nuut (ki nas tudi obišče na Cankarjevih torkih, in sicer 20. 3. 2018). V naši redni občasni rubriki Prezlikane pesmi pa slovenska ljudska Ne orji, ne sejaj v treh različicah – najprej domač duo Dvojina (pianist Rok Zalokar in pevka Nina Virant) z jazzovsko inačico pesmi, zatem Katalena s svojo tipično posodobitvijo starega gradiva, na koncu pa poljska zasedba Percival, ki je pesem odela v bolj temačne barve.

 

SEZNAM SKLADB ZA ODDAJO GLOBALUNA 21. 01. 2018

Grad gori!: Grad gori! (Klopotec, 2018)/ 2. Amerika (5'31'')

 

Grad gori!: Grad gori! (Klopotec, 2018)/ 5. Jagoda (6'24'')

Tara Fuki: The Best of Tara Fuki (Indies Scope Records, 2015)/ 13. Sens (3'34'')

Tara Fuki: The Best of Tara Fuki (Indies Scope Records, 2015)/ 10. Ty i ja (3'13'')

Grad gori!: Grad gori! (Klopotec, 2018)/ 9. Sončece (3'48'')

 

PREZLIKANE PESMI

Dvojina: Lila (Celinka, 2017)/ 7. Ne orji, ne sejaj (3'35'')

Katalena: Babje leto (Dallas, 2004)/ 6. Ne orji ne sejaj / Gizdava (4'51'')

Percival: Slava! (2012)/ 7. Ne orji, ne sejaj (2'30'')

 

Grad gori!: Grad gori! (Klopotec, 2018)/ 1. Lars (4'20'')

Maarja Nuut: Une meeles (2016)/ 1. Kargus (4'40'')

Tara Fuki: The Best of Tara Fuki (Indies Scope Records, 2015)/ 8. Modlitba (4'08'')

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.