7. 7. 2012 – 23.00

Phosphorescent Phrasing

Audio file

"A phosphorescent material does not immediately re-emit the ____________ it absorbs. The slower time scales of the re-emission are associated with "forbidden" ____________ transitions in quantum mechanics. As these transitions occur very slowly in certain materials, absorbed ____________ may be re-emitted at a lower intensity for up to several hours after the original excitation." -wiki

 

Tokrat izhajamo iz besede kot izhodišča glasbene kompozicije. Skozi konkretno poslušanje se bomo nahajali različno blizu temu konceptu v čisti obliki. Kako mesto in nadaljne razsežnosti besede ali govora vstopajo v odnos do muzikalnosti glasbenega izraza?

 

Poslušamo muzike: 

 

HECKER: 2/8 Bregman 4/8 Deutsch 7/8 Hecker 1/8 Hõller

(Presto!?, 2011)

Presto!?

RWM Macba podcast

RWM Macba PDF

Hecker orje svojo špuro dalje, skrivnost privlaka njegovega dela nedvomno najbolj tiči v kombinaciji konceptualnega ter perceptivnega. Njegove brezbrižne zvočne eskapade ob estetskih razmišljanjih, ki jih spremljajo zadobivajo muzikalne komponente.. Zgoraj sta linka do dveh pdf-jev, branja v resnici ni toliko..

 

FLORIAN HECKER: Chimerization

(dOCUMENTA // razstava, 2012)

dOCUMENTA

Chimerization mp3 + PDF

Poslušamo še klipe Heckerjevih zvočnih del za galerije ter njegovega podcasta v podporo in razširjanje albuma Bregman Deutsch Hecker Holler za RWM Macba. V Heckerjevi maniri bomo nenačrtovano v konstantni frekvenci spuščali delčke štirih njegovih daljših posnetkov.

 

MADALYN MERKEY: Scent

(New Images, 2012)

New Images

Fino je, da Merkeyeva s svojimi eksperimenti prihaja, ko je čas silne razvpitosti vocoderja že šel. Album Scent nedvomno pristaja na bohotni posteljici hipnagogične zasanjanosti ter aktualnega naprednega popa, vendar skozi singularno ter v jedru eksperimentalno komponiranje, ki bolj kot zunanje vire išče notranja trenja – vzpostavlja čisto svoj - izrazit prostor. Tudi znotraj tega prostora nikakor ne igra na prvo žogo in njen izrazito tehnološko orientiran pristop ni v nevarnosti razpada v spremenjenih okoliščinah – je dovolj vektorski.

 

DAPHNE ORAM / REWORKED AND INTERPRETED BY ANDREA PARKER & DAZ QUAYLE: Private Dreams and Public Nightmares

(Aperture, 2012)

Aperture

 

ANOTHER PUZZLE :/

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.