PSSST! BRGS Svašta
Tokrat se s krampanjem po aktualnem dogajanju na domačih tleh podajamo dobih deset dni nazaj, v teden, ko je po Ljubljani škripal in ropotal, pa tudi tuhtal festival Sonica. Letošnja, deseta edicija festivala je med drugim ponudila tudi serijo pogovorov z gostujočimi umetniki in širše relevantnimi ljudmi znotraj industrijske niše. Del teh pogovorov se je odvil v sodelovanju s Sigicem – Slovenskim glasbeno-informacijskim centrom in mednarodno platformo Shape. Del teh pogovorov v prostorih Sigica v Ljubljani je vodil Luka Zagoričnik, eden izmed njegovih gostov pa je bil James Ginzburg, pomembno ime bristolske basovske glasbene scene, polovica dvojca Emptyset, so-ustanovitelj nekaj ključnih založb kot sta Tectonic in Subtext, od leta 2004 pa tudi vodja platforme Multiverse, mreže založb, studia in družbe za tako imenovani publishing. Ginzburg se med drugim ukvarja tudi s številnimi vprašanji in dilemami manj komercialno naravnane vsebine znotraj aktualne glasbene industrije.
Že v času festivala nam je v uho privela govorica, da se je Ginzburg v svojem pogovoru dotaknil tudi nekaterih kočljivih tem sodobnega trženja kreativne vsebine in muzike, zato smo z veseljem preposlušali posnetke pogovorov, za katere se moramo zahvaliti tudi organizatorju festivala – MoTi in iz njih sestavili današnji svaštarniški prispevek, ki se bo osredotočil na eno izmed tem pogovora z Ginzburgom na Sigicu, namreč na realnost tako imenovanih neodvisnih, alternativnih vsebin v celoti tega - kaj in kako glasbena industrija danes je ...
***********************
The Art Of Drawing The Line, ki bo uradno izšla 10. oktobra, je BRGS prvič izključno na modularnem sintetizatorju.
***********************
8. 10.: DubLab: Darla Smoking, .Čunfa, DubDiggerz @ Channel Zero, Ljubljana
8. 10.: Ropotarnica XVIII: Tovariš strmoglavljen @ Galerija Škuc, Ljubljana
+ cela vrsta reči v Kinu Šiška #Mesto Žensk #Re_humanizacija #impronedeljek
Dodaj komentar
Komentiraj