Cesarjeva nova oblačila
Random je princip stroja - ne človeka. Pri človeku je dolgčas tisto, kar ga nažene na spremembo, ki je še ni bilo. Dolgčas (s starim) je torej pogoj za novo.
Kaj pa neokonzervativizem? Ja, to je pa problem kratke pameti in/ali slabega spomina.
Ena mala šala iz okolja Cirkulacije 2:
Zakaj je zlata ribica srečna, čeprav je v malem akvariju? Zato ker ima tako kratek spomin, da v času ko pride spet do roba akvarija že pozabi, da je tu pred nekaj sekundami že bila. Morala: sreča je proporcionalna slabemu spominu in/ali kratki pameti.
Tole je pa odgovor Konradu glede nekih zadreg:
******************************
ai Konrad
you are taking Cirkulino too serious - i forgot to tell you it's just kompostovnik of synthetic sounds with random dynamics that should point to some (artificial) life
when it is interesting in the sense of music - it is good
when it becomes boring in the sense of music - it is not good
when it is ok as the background sounds but not demanding focus from a human - it is good
when the background sounds become nerve-wrecking - it is not good
this should correspond somehow to nature - the background sounds like rain, wind in the leaves, waves at the sea - are relaxing for our mind and body
my guess is that random events (the "not clock", "not synchro") add very much to this sense of liveliness
for no-music fest week there is no new info - i will send it around immediately
it should be clear in a month i guess
***********************
Konrad Gęca je zvočni eksperimentator iz Krakova/ Poljska - kompostownik je njegov koncept https://soundcloud.com/kompostownik
Cirkulino je arduino koncept v okviru delavnic Cirkulacije 2 in Trivia Records http://www.3via.org/records/index.php?opt=item&id=64
Turborebop je koncept, ki se je pojavil v daljnih devetdesetih ob poslusanju zvočnih variacij (algoritmov) znotraj enega računalniškega programa. Rebop je ena od zgodnjih variant naziva "bebop" - slednji se je udomačil za tip progresivnega jazza tam nekje v petdesetih letih. Zvočni učinek je zelo podoben randomiziranim računalniškim zvokom. En razlog je najbrž v enakovredni 12-tonski lestvici, drugi razlog pa je v ritmiki, kjer je vsaka doba lahko poudarjena (ali pa ne) - http://www.3via.org/records/index.php?opt=item&id=9
Dodaj komentar
Komentiraj