Čao Portorož
Začnimo z nekaterimi faktografskimi suhoparnostmi. Na letošnji 19. festival slovenskega filma, kakor je poročala že Pia Nikolič, je vsega skupaj prispelo 167 prijav, od katerih se je v nabirko uvrstilo 98 filmov. In kar 52 jih je pristalo v tekmovalni sekciji. Vse kaže, da slovenski film širi svojo produkcijo in to navkljub vse manjšemu izkupičku proračunskih sredstev za film. Nekaj zaslug tovrstnemu širjenju produkcije Igor Prassel, vodja festivala slovenskega filma, pripisuje zdaj že nekdanjemu direktorju SFC-ja Jožku Rutarju, ki je s politiko »malo za vse« razpršil možnost dostopa do sredstev, pa tudi spretnim manevrom samih producentov.
* Izjava
Nocoj se bosta v Avditoriju Portorož ob odprtju festivala slovenskega filma odvrtela kratka filma Jogi in škatla v režiji Arona Horvatha ter Nočna ptica Špele Čadež. Sledi v tujini dvakrat nagrajeni celovečerec Nočno življenje Damjana Kozoleta. Nocojšnjo otvoritev pa bo podčrtal zlasti z Badjurjevo nagrado ozaljšan scenograf Dušan Milavec. Govori Igor Prassel.
* Izjava
Ob 19. uri se v projektnem prostoru DUM odpira razstava Vadima Fiškina Light Chaser, ki jo zaposluje partikularno razmerje med svetlobo in gibanjem. Ta svojo dolgo zgodovino vleče ne le od impresionistov 19. stoletja, marveč zlasti od Marinettijevega Futurističnega manifesta in zgodovinskih avantgard, ki jih je obsedla hitrost, gibanje, industrializirana družba in tehnološki napredek. Govori kustos razstave Tevž Logar.
* Izjava
Pri tem pa »misliti v relacijah«, kakor svojo spremno misel naslovi Logar, pomeni brechtovski obrat h gledalcu.
* Izjava
Dodaj komentar
Komentiraj