Kampanja »Vrnitev napisanih«
Pozdravljeni v ponedeljkovih Kulturnih novicah. Knjigarne so se ob rahljanju ukrepov zaradi preprečevanja okužb z novim koronavirusom odprle prejšnji teden. V obliki spletnih vsebin in TV-oglasov Javna agencija za knjigo RS, krajše JAK, danes pričenja s promocijsko kampanjo Vrnitev napisanih. Kampanja je nastala v sodelovanju z več kot 80 knjigarnami, v njej pa ob knjigarjih in vodji knjigarne Konzorcij Katarini Modic nastopajo slovenski avtorji in umetniki Dušan Šarotar, Vlado Kreslin, Vesna Milek, Tadej Golob, Valentina Smej Novak in Nik Škrlec. V času korone so mnogi videli založniško priložnost, saj je sledil izbruh zanimanja za branje, ki so ga knjigotržci skušali potešiti z repertoarjem e-knjig ter zvočnih knjig. Sedaj se zdi smiselna vrnitev h knjigam v tiskani obliki, saj na takšen ali drugačen način spodbujajo tudi posameznikovo sposobnost razmišljanja in niso zgolj objekt kratkočasenja.
Direktorica Jaka Renata Zamida je pred začetkom promocijske kampanje Vrnitev napisanih povedala, da so s ponovnim odprtjem knjigarn poskušali opozoriti na nabor novih knjig, ki jih v tem času ni bilo možno kupiti nikjer. Pri tem hkrati meni, citiramo, da so “promocijsko kampanjo »Vrnitev napisanih« želeli zasnovati ne le za knjižno panogo, temveč skupaj z njo”. Zamido smo povprašali o podrobnostih kampanje:
Zamida opiše potek promocije kampanje:
Zamida za konec pove, da naj bi kampanja pripomogla tudi k blagostanju manjših založnikov:
Dodaj komentar
Komentiraj