Brez kulture se še čevelj ne obuje
Včeraj je vlada imenovala novega direktorja Javne agencije za knjigo. Glede na to, da je agencijo, ki se trudi za vrhunski razvoj in promocijo slovenskega leposlovja in znanstvene publicistike, nekoč zaradi varčevanja minister Turk že hotel ukiniti, novega direktorja Aleša Novaka čaka težka naloga. Kot svoj primarni fokus je izpostavil vključevanje razvojnih ciljev glede knjige v operativne programe kohezivnih politik. Kaj točno je s tem mislil, nam je podrobneje razložil sam:
____
Izjava se nahaja v posnetku oddaje.
____
***
Jutri se začne 5. ljubljanski festival kulturno-umetnostne vzgoje Bobri. Festival bo v Lutkovnem gledališču Ljubljana odprla premiera prireditve Glasba na poti, ki govori o človekovi tesni povezanosti z glasbo. Glasba je tudi osrednja tema letošnjega festivala, ki je kulturno-vzgojno obarvan, saj predstave in prireditve spremljajo tudi številne delavnice. Festival je namenjen vsem, ki jih zanima delovanje gledališča, posebej pa je poudarjeno vključevanje otrok, tudi tistih najmlajših. Žal pa so brezplačne vstopnice za predstave pošle v nekaj urah. To je lep dokaz, da se starši in otroci festivala veselijo in ga zelo radi obiščejo.
***
Pred nekaj dnevi je izšla dvojna številka časopisa za scenske umetnosti Maska z naslovom Geste odpora. Urednica časopisa Amelia Kraigher je tokrat k sodelovanju povabila gostujočo sourednico Martino Ruhsam, ki se je odločila za aktualno tematiko političnega gledališča in umetnostnih praks upora. Za kakšen odpor gre, smo povprašali urednico Amelio:
____
Izjava se nahaja v posnetku oddaje.
____
Vabimo vas k branju najnovejše dvojne številke časopisa Maska, ki jo najdete na povezavi http://issuu.com/zavodmaska/docs/maska_151-152_web3?mode=a_p
***
Danes zvečer pa se v Ljubljani lahko odpravite na potep v galerijo, in sicer bo v Centru in galeriji P74 ob 19. uri otvoritev razstave Brez sreče se še čevelj ne obuje. Pesnik, pisatelj in programer za spletno tehnologijo in kulturo Jaka Železnikar bo predstavil dela, ki ne temeljijo na likovnosti, temveč na jeziku. V enem delu razstave se je osredotočil na pregovore, kjer je po principu DJ-anja združeval več znanih pregovorov v nove, še neznane, ki se bodo mogoče tudi kdaj prijeli, kdo ve. V drugem delu razstave pa je raziskoval t.i. evrobesede. Gre za običajne besede, ki so skozi medije dobile predpono evro. Iz njih je Železnikar tvoril evropregovore, in sicer s pomočjo programske opreme.
Za zaključek citiramo sveži evropregovor:
Zrno do zrna – evroposodobitev, kamen na kamen – evroekspanzionizem.
Kulturne novice je pripravila Tjaša.
Dodaj komentar
Komentiraj