plundra

Oddaja
3. 12. 2021 - 16.30

Glasba

 

 

DJ SEANSA, ob 23.00

ALEX HALL

Vse do leta 2015, ko je vzpostavil založbo Natural Sciences, lansirano kar iz lastnega stanovanja v Manchestru, kjer sta skupaj s punco skrbela tako za artwork kot tudi glasbeno selekcijo in se tekom poti (na)učila praktično vsega, kar prinaša delovanje v svetu glasbenega založništva.

Za tokratni miks je Alex s police nagrabil žanrsko mešano kolekcijo plošč, v kateri ne manjka niti nekaj kitarskih riffov, ki pa seveda ne pripadajo skupini Oasis.

 

Galerija Škuc, ob 20.00

glas: Barbara Ribnikar
el. klavir, glas: Joži Šalej

Duo Bešamel sestavljata igralka Barbara Ribnikar in pianist Joži Šalej. V glasbeno-gledališkem kolažu “Skoraj nič novega” sta svojim avtorskim verzom in glasbi primešala odlomke iz del Fernanda Pessoe, slovensko ljudsko pesem, melodijo Kurta Weilla ter ščepec Evripidovega Hipolita.

Prost vstop.

 

Dvorana Marjana Kozine, Slovenska filharmonija, ob 20.00

Gallusov Oder izbranih 2021

Mladim glasbenikom izjemno pripomorejo pomembne reference z nastopov in koncertov mednarodnega značaja. Letos sodeluje eden vodilnih nemških violončelistov Julius Berger. Poleg njega bosta kot posebna gosta nastopila tudi japonska violinistka Moeko Sugiura in slovenski violist Nejc Mikolič.

Johann S. Bach: Koncert za 2 klavirja v c-molu, BWV 1062
Antonio Vivaldi:
Koncert za 4 violine, violončelo in orkester v h-molu, RV580
Koncert za violino, violončelo in orkester v B-duru, RV547
Nejc Kuhar: Koncert za kitaro št. 2
Antonin Dvořák: Waldesruhe, op.68
Johannes Brahms: Simfonija št. 4, op. 98

Priporočena donacija 20 EU

 

Ples

 

Španski borci, ob 19.00

Vabljeni na ogled plesne predstave zavoda EN-KNAP, COGITO, avtorja Tamása Tuze, osrednjega člana skupine EN-KNAP od leta 2010. Delo, ki je nastajalo v tesnem sodelovanju avtorja in skupine, osvetljuje zapletenost mišljenja in samih misli, telesa in uma, dvomov in gotovosti ter išče inspiracijo v Descartovi trditvi, Cogito ergo sum (Mislim, torej sem).

Vstopnina le 2 kulturna eura.

 

Likovna razstava

 

Švicarija, ob 18.00

Anja Jerčič Jakob: Krhko ravnovesje

Slikarka in pedagoginja Anja Jerčič Jakob od leta 2017 deluje v rezidenčnem in ustvarjalnem centru MGLC Švicarija. Na razstavi Krhko ravnovesje se predstavlja z dvema slikarskima ciklusoma, Poljske ostaline (2020–2021) in Plevel (2021).

Umetnica že od začetkov svoje ustvarjalne poti išče motive v naravi. Doživlja jo kot dramatičen prostor, kjer se nenehno vzpostavlja ravnovesje med človekom ter rastlinskim in živalskim svetom. Hkrati je zanjo prostor mirovanja in za sodobnega človeka mnogokrat prostor spregledanih podrobnosti. Med slednjimi so samonikla rastišča plevelov – te neukrotljive narave, katere simbolno in praktično vrednost začenjamo in moramo ceniti zaradi vse večje izgube naravnega ekosistema. S tem umetnica angažirano in kritično opozarja na porušeno razmerje med človekom in naravo.

Brez vstopnine.

 

Ne Ljubljana

 

Layerjeva hiša, ob 20.00

V stolpu Škrlovec

DVOCIKEL ⨂ TRIO A CUERDAS

Trio A Cuerdas je glasbeno-plesni projekt, ki flamenko združuje s tradicijo Balkanskega in Iberskega polotoka. Svojo melodičnost črpa iz strun Petre Onderufove, jazz violinistke slovaškega rodu. Melanholičen glas Marte Kolega flamenko predstavi s slovanskim melosom, močno prisotna ritmika in čustvena nota pa se zlijeta v plesu Mitje Obeda, ki glasbo dopolnjuje s svojo pripovednostjo in virtuoznostjo flamenko udarcev. Petrina naravna zmožnost jazz improvizacije nas odvede v hipnotično sozvočje v dialogu s plesalcem in glasom. Zavezani tradiciji raziskujejo zvočno podobo in ritme, ki povezujejo oddaljene kraje in trenutke.

 

Marta Kolega - glas, ploskanje
Petra Onderufova - violina, looping machine
Mitja Obed - ples, cajon, kastanjete, looper

Vstopnine ni.

 

Mergentalerjeva ulična galerija Layerjeve hiše, od 3.12-6.1

ŽIGA BREZOVNIK: KONCERT NÉME KITARE

Koncert néme kitare se sprašuje o bistvu eksistence oz. koeksistence in funkcije, ki ji je odvzeta in s tem kontrastno potencirana. Kitara posledično preide v predmet brez zvoka, v sintetično krajino lastne imaginacije, na katero Žiga Brezovnik igra kot tekstilni umetnik po svojih notah. Avtorja je zanimala predvsem večplastnost koncepta. Interpretacij je lahko nešteto, a vendar krajina opozarja na vprašanje smrti in zadušitve. Ali zadušitev zvoka nujno pomeni tudi nezmožnost govorjenja, sporočilnosti, smrt?

 

 

 

 

 

 

facebook twitter rss

 

Podprite kakovostne radijske vsebine tudi v koronski dobi, kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness