7. 4. 2020 – 13.10

Natečaji Tresk #11: Najboljši plakat glasbenega dogodka

Audio file

Tresk #11 se oglaša iz hibernacije. Novi koronavirus namreč ni uspel prekiniti izvedbe vizualnih natečajev letošnjega Treska. Pet specializiranih strokovnih žirij se je sestajalo preko konferenčnih klicev in prišlo do odločitev o nagrajencih, ki jih bomo v etru Radia Študent in na Treskovi spletni strani po enega na dan najavljali od ponedeljka do petka ob 13.10.

Najboljši plakat glasbenega dogodka

Žirija v sestavi Rina Barbarić, Maruša Račič, Nejc Prah, Tamara Mateša in Jan Kmet je za najboljši plakat glasbenega dogodka med prijavljenimi deli izbrala plakat za dogodek ODVOD x CIRKULACIJA 1 avtorja Ljuba Bratine.

Obrazložitev žirije:

Zmagovalni plakat s svojim ekspresivnim likovnim jezikom prepričljivo zajame vzdušje dogodka, ki ga predstavlja. Večplastnost in raznolikost elementov, povezanih v dobro kompozicijo, se vežeta v močno estetsko celoto. Analogna likovna tehnika podobe ustvarja izgled, ki je rahlo degradiran, pa vseeno svež, atraktiven na pogled in poln zanimivih detajlov. Prav tako vizualija odlično deluje v seriji s še enim plakatom za soroden dogodek.

Zmagovalec kategorije najboljšega plakata prejme nagrado v obliki dvajsetih plakatnih mest, vključno s tiskom, ki jo podeljuje TAM-TAM Inštitut. Poleg tega bo njegovo delo, poleg zmagovalcev ostalih kategorij, objavil Outsider. V živo pa si boste plakat lahko ogledali jeseni na razstavi natečajev festivala Tresk v galeriji DobraVaga.

Pogovor z avtorjem.

Posebne omembe:

Interstellar Funk (Klub Božidar, 19. april 2019) 

Avtorji: Studio Kruh (Anže Jesenovec, Gregor Makovec, Gašper Uršič)

Nekakšna retro sočnost, ki kljub veliko črnine prevzema plakat, zanimiv izbor tipografije in mehkoba fotografije se spajajo v prepričljivo in koherentno celoto, ki ulovi ravnotežje med surovostjo in mehkobo.

Go Go Bar: Novoletno balansiranje (Gala hala, 31. december 2019) 

Avtor: Alessandro di Giampietro

Plakat izpostavljamo zaradi močne izraznosti fotografije, ki s svojo nenavadno kompozicijo pritegne oko. Tiskovina prav tako tvori homogeno nadaljevanje likovnega jezika, ki ga je z ostalim vizualnim materialom do sedaj že vzpostavil duo Balans.

Boy Harsher (Kino Šiška, 30. marec 2020) 

Avtorja: Lealudvik (Lea Jelenko, Matjaž Komel)

Tehnično zanimiv plakat s fotografijo, zmanipulirano s pomočjo kopirnega stroja, poustvarja estetiko darkerske scene iz 80-ih in zgodnjih 90-ih. Zanimiva je tudi povezava med elementoma v slikovnem in tipografskem delu (veriga), ki ni del celostne podobe Kina Šiška.

Sleep (Kino Šiška, 18. april 2020) 

Avtor: Matjaž Komel

Vsebinsko zanimiva in tehnično močna ilustracija je glavni atribut tega plakata. Z izborom barv in ravnovesjem med linijami in ploskvami je ustvarjen kakovosten in zrel likovni izdelek. Črkovni elementi imena banda se lepo vtkejo v samo vizualijo.

Parliament Attack - Životinjsko carstvo (Orto bar, 18. maj 2019) 

Avtorja: Klemen Berus in Ambrož Pušnik

Bizarnost in nenavadna forma najave koncerta Parliament Attack, ki ni prav nič ‘plakatna’, ravno zaradi tega poskrbi, da si tale neplakaten plakat zasluži posebno omembo.

Wand (Gala Hala, 15. avgust 2019) 

Avtor: Klemen Tehovnik

Plakat za glasbeno skupino WAND je lep dokaz, da lahko z malim povemo veliko. Uporaba rastrov in kontrastov ter organske linije ilustracije pričarajo zanimivo vzdušje in vzbujajo različno paleto občutkov.

 

Kraj dogajanja

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.