Pogovor z umetnico Elisabeth von Samsonow
 / 1. 1. 2024
Trije dnevi v Neaplju
 / 27. 11. 2023
Intervju s Catherine Malabou
 / 5. 10. 2023
Figuralika. Izbrani primeri iz slovenske umetnosti
 / 31. 7. 2023
Letovanje ob vznožju Biokova
 / 26. 6. 2023
Zaključna razstava ALUO
 / 6. 6. 2023
Recenzija razstave »Heimat Camp« Gašperja Kunšiča
 / 18. 5. 2023
333. Art-area ali o samoukih
 / 3. 4. 2023
Blaž Božič: mleček, žbunje: grobovi v njem (Aleph, 2022)
 / 2. 3. 2023
Intervju z Andrejko Nose
 / 19. 2. 2023
MEANTIME. PAINTINGS ONLY v Galeriji Equrna
 / 23. 1. 2023
Kres v domžalskem parku Martina Krpana
 / 22. 12. 2022
Novi posegi v dunajski spomenik znamenitemu antisemitu
 / 29. 11. 2022
Recenzija razstave Momental-mente: Žive slike
 / 28. 11. 2022
Pogovor s Ksenijo Čerče
 / 6. 6. 2022
Charlotte Salomon, Življenje? Ali gledališče?
 / 20. 3. 2022
Nataša Velikonja, Prostor sred križišč
 / 25. 2. 2022
Fotografski arhiv Jovana Ritopečkega
 / 27. 12. 2021
Pogovor z Alenom Ožboltom
 / 6. 12. 2021
Od juga – zgodbe o identitetah na prepihu
 / 3. 12. 2021
Poziv društva Asociacija k spremembam vladnih odlokov
 / 15. 11. 2021
Recenzija pesniške zbirke Samoumevno Natalije Milovanović
 / 29. 10. 2021
Danh Võ v dunajski Secesiji
 / 8. 10. 2021
Mednarodni festival sodobnih umetnosti
 / 5. 10. 2021
Festival novomedijske kulture Speculum Artium
 / 24. 9. 2021
Makarska riviera v devetem mesecu
 / 22. 9. 2021
Galerija Cukrarna
 / 25. 8. 2021
Likovne kolonije in tabori
 / 14. 7. 2021
randomness