15. 10. 2019 – 20.00

Mojster Jaka iz Ugande in Baraga iz Loža

Audio file

 

Pogovorna oddaja z Asiimweejem Ronaldom iz Ugande, ustanoviteljem in direktorjem ustanove z imenom Mojster Jaka Center For Community Developement. Omenjena organizacija upravlja z tremi šolami in celo vrsto skupnostnih projektov, ki jih bomo predstavili v oddaji. Nekateri šolarji so delno individualno financirani s strani sponzorjev iz Slovenije, večji del sredstev pa priskrbi sam Asiimwee. Kako se financirajo aktivnosti? Kakšni so projekti? Poslušajte oddajo.

Povezava/link za vse, ki bi vas zanimalo prostovoljno delo in vrsta dela, ki ga iščejo v Mojster Jaka Cener for Community developement v Ugandi.

Asimwee ima 27 let, z izobraževnjem svoje skupnosti se je začel ukvarjati, ko je bil star 17 let, sedaj vodi tri šole: (povezava/link)

Asiimwee živi na polotoku ob jezeru Bunyoni na severozahodu Ugande. Na slikovitem jezeru je 29 otokov, na enem izmed teh otokov je tudi klinika, ki jo upravljajo študenti iz Medicinske fakultete UL. Asiimwee je že kot najstnik začel voluntirati pri omenjeni kliniki, tam je tudi dobil nadimek Mojster Jaka in razvil fascinacijo nad Slovenijo. Poleg vseh svojih projektov Asiimwee še vedno prostovoljno sodeluje z kliniko. 

Pri pogovoru se nam je pridružil tudi Martin Baraga, zdravnik, ki se je v študentskih letih udeležil medicinske odprave ob jezeru Bunyoni. 

Trenutno je na jezeru Bunyoni skupina šestih zdravnikov med drugim tudi Klemen Leopold, sodelavec Univerzitetne Redakcije Radia Študent (tretji z leve).

 

 

Asiimwee Ronald je tudi koordinator Erasmus+ izmenjave z II Gimnazijo Maribor (povezava/link). Mariborski dijaki so posneli tudi krajši dokumentarec: (povezava/link)

Asiimwee nam je poslal še nekaj utrinkov različnih aktivnosti njegove organizacije:

(pig project)

 

(he made this bike by himself)

 

(crafts project)

(swimming lessons)

(Šolarji iz ene izmed treh Asiimwee preparatory schools)

Aktualno-politične oznake

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.