Justin Timberlake: Justified

Oddaja
1. 4. 2018 - 15.00

Jive, 2002

»To je bil Justin Timberlake in njegov res brilijanten album ..., ki bi pa ga zelo težko priporočal« - Alex Barck, član berlinskega DJ kolektiva Jazzanova, ob predvajanju skladbe Let Me Take it from Here z albuma Justified v kultni radijski oddaji Jazzanova Radio Show leta 2003

 

Nekoč je veljalo, da je na najvišjem nivoju piramidne strukture popularne glasbe (kjer domujejo boy bandi in zmagovalci Idola ter podobnih oddaj ... veliki mački, kot bi dejal Braudel) sleherna inovativnost nezaželjena anomalija: potencialna žalitev zlatemu povprečju potrošniškega okusa, ki jo mora že na idejni ravni izkoreniniti hladen, do potankosti kalkuliran sistem industrijskega nadzora. Od devetdesetih naprej, proper pop ne pozna mojstrovin... pri proper popu obstaja samo produkt. In bežen pogled na naslovnico Justified (že naslov je malodane cringeworthy, da o očitno retuširani sliki mladega Justina Timberlaka ne govorimo) potrdi, da leta 2002 izdana debitantska plošča bivšega N-Syncovca v tem ni nobena izjema. Tako je tudi z bežnim poslušanjem tega albuma. Zato bi bilo anahronistično oziroma pitchforkovsko, če bi ga v kakršnemkoli oziru proglasili za revolucionarnega ali prelomnega. Njegovo bistvo (še) tiči ravno v nezmožnosti česa takega. Precej bolj natančna in plodna je trezna ocena, da so na albumu Justified ustvarjalci Pharrell Williams, Chad Hugo, Timbaland in Scott Storch brez ugovarjanja sprejeli cinična pravila igre, ter v skladu z njimi potlačili sleherno slo po subverzivnem glasbenem izrazu...

Pa vendar, kot bomo poskusili argumentirati v današnji ediciji oddaje Razširjamo obzorja, nadaljni razvoj pop (in pa tudi ne ravno pop) glasbe bo pokazal, da so ravno s tem, ter zlasti po zaslugi svojih izjemno prožnih glasbenih imaginacij, ti akterji na albumu Justified globoko, usodno posegli v koordinate odnosa pop industrije do inovativnejših glasbenih stvaritev.

No, not really... April Fools!

facebook twitter rss

 

Podprite kakovostne radijske vsebine tudi v koronski dobi, kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentarji

<3

njah, ta modelček Justin je pač neka oblika Michael Jacksona a ne? ne zgodi se pogosto, da v Ameriki nigroti in latinosi belčku podelijo status, da lahko kao neki sodelujejo. To je mogoče bilo dano Eminemu, al pa ...hm ... skratka tud ženske ne zmorejo razpona vokalov in ritma v glasu in telesu, kot to zmorejo črnke recimo. zakaj? zato ker pristopajo k petju drugače in pojejo iz različnih razlogov a ne? logično. To je dejstvo. Črnke so pač žilave.
zakaj toliko atletov je črncev? - zato ker so živali v osnovi, oziroma je njihov genski material mnogo bolj prvinski od recimo plastičnih belčkov a ne? pa ne gre za to, da s tem izkazujemo rasistične težnje, ampak tako pač je. belček ne more tako hitro tečt kot črnček. belček recimo tudi redko ima tak filing za ritem kot črnček. medtem ko na primer, budisti so pa rumenčki a ne? zelo težko niger postane budist. mislim, a štekaš? al pa indijčki k so pa itak - the top shit mistery for the white people.

tale Justin ... jah ... verjetno so ga kastrirali a ne? meni bolj tako deluje. pač danes ameriška pop kultura je dokaj kastrirana kultura. ni več tipčkov a ne? samo neke jebene variacije nekih poženstvenih mongoloidov v mladih letih --- a so to hipsterji a ne? al kako se jim že reče dons ? k si zvečer dajejo na obraz kremo proti gubam pa to. ja jebo mast da res.
pa mal rolkajo v supergicah. yeah baby take me to the tennis games for two under the shady sun. pffff... fuck that shit man.

ne mi justina z michaelom primerjat. MJ je kralj! justin je pa sam en djud k iz mikimouse kluba

:D

ni ravno futuresex/lovesounds, ampak ok

haha, dobra. bi ne verjel, jumič me je obrnil.

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.