14. 6. 2013 – 19.00

SLAVA: RAW SOLUTIONS

Vir: Naslovnica

Software, 2013

 

Že samo dejstvo sprejetja pod streho brooklynske založbe Software, se pravi prestana procedura prebitja skozi kuratorske prstke samega Daniela Lopatina, bolj znanega kot Oneohtrix Point Never, ponuja več kot zadosten razlog za prislonitev ušesa. In tokrat si jo je prislužil Slava Balasanov, ki se v okviru predstavljanja glasbeno osredotočeni javnosti pojavlja kot zgolj Slava. Njemu in Lopatinu je skupno rusko poreklo, vendar pa je Slava v nasprotju z Lopatinom dejansko rojen v Moskvi, odrasel v Čikagu in se nato prav tako samovoljno nastanil v Brooklynu.

Slava ima sicer za seboj že prgišče izdaj, zagotovo pa sta predhodna lanskoletna kratkometražna Soft Control in v tem besedilu obravnavana Raw Solutions prav zavoljo znamke Software poželi največ pozornosti. Vendar pa tudi ne kar tako, neupravičeno. 

V sili nuje po definiranju bi dejali, da se v žanrskih razdelkih plošča giblje še najbolj med jukom [beri: đukom] in footworkom, vendar pa se ravno na teh področjih izkaže za manj potentnega ustvarjalca. Z bistveno več inovatorske žilice pa se vsekakor razgalja v 'Hold On', ki ga je nemara vsekakor teže umestiti v katerega izmed že definiranih izrazij, razen da porečemo, da je to pač eden najlepših komadov, slišanih v tem letu. Morda pa ga čez čas ali celo v kratkem doleti označba kakšne nove skovanke, ki se bo nato v prihodnje prodajala, ker se bo pač tako imenovala. 

Omenimo še, da ga je ravno včeraj doletela čast, da je bil komad 'Girl Like Me' ovenčan za »Best New Track« na Pitchforku. Seveda pa je povsem drugo vprašanje, ali mu je bila s tem sploh napravljena kakšna usluga ali se ga bo na ta način le inkorporiralo v klan sicer priznanih, vendar s časom vse manj zanimivih imen, kakor učijo izkušnje glede takšnih titul. Glede na samo sporočilnost pa vsekakor pretanjeno pluje med skrajno predanostjo oziroma natančneje rečeno dajanju samega sebe v celoti, ki bi se ga dandanes lahko prvenstveno označilo za naivni idealizem, in - morda zgolj na prvi pogled - popolnim nasprotjem tega. Na isti album stlačiti naslove, kot so 'Heatrtbroken', 'Girls On Dick' in 'Crazy Bout You'. Zgolj na prvi pogled pa zato, bi morda lahko dejali, če zanemarimo dejstvo, da za nekatere ljudi vmesne poti očitno pač ni. Kakor koli obrnemo, so surove rešitve večinoma tiste, ki pomagajo držati glavo nad vodo, kot nemara namiguje prej omenjeni komad 'Hold On'. Zagotovo pa Slava zaenkrat še ne orje ledine, piše zgodovine ali nam celo odpira nov pogled na svet. Morda namiguje na to tudi naslovnica plošče, kjer si artist z zadrgo slači kožo, torej zunanjo podobo, pod katero pa ni nič več kot to, kar je že tako ali tako njegova zunanja podoba.

 

Leto izdaje
Avtorji del
Institucije

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.