Kultna kronika
Drago poslušalstvo, v kulturni redakciji vas pozdravljamo v današnji s kultnima filmskima festivaloma obarvani Kulturni kroniki.
Aprila lani nas je razžalostila vest direktorice festivala Kurja polt, Maše Peče, da festival po desetletju ježenja dlak filmofilov pripravlja Poslednji hura. Aprila letos pa nas je nato razveselila vest, da se festival Kurja polt – svojemu žanru primerno – vrača od mrtvih za Poslednji hura 2. Slednji je 10. in 11. aprila predstavil legendarnega Lona Chaneyja v nemem biseru Oklofutani, ki sta ga na bobnih in saksofonu pospremila Elvis Homan in Boštjan Simon, ter sklepni del trilogije Norberta Pfaffenbichlerja 2551.03 – Konec. Slednjega si je ogledal naš sodelavec Lenart.
Mesec kasneje pa je na svoj račun prišel drug segment filmskih geekov, ki so se udeležili 5. festivala eksperimentalnih avdiovizualnih praks V–F–X. Kot je davnega leta 2022 zapisal že omenjeni Lenart, je V-F-X kot edini slovenski festival, posvečen izključno eksperimentalnemu filmu, »balzam za naše od rednih kino programov utrujene oči, saj zapolnjuje tisto trdovratno praznino v naših dušah, ki kliče po avantgardi in eksperimentu«. Na letošnji ediciji si je sodelavka Vanja ogledala AV performans Armanda Lesecqa Fosfen in z avtorjem opravila intervju.
Dodaj komentar
Komentiraj