Veliki upi sezone 2020/21
Prihaja karantena, z njo pa se vrača tudi igričarstvo z novim statusom najbolj zdravega hobija na celini. Proti Covidu se borimo s popolno osamitvijo za računalniškim ekranom.
Ekipa Pritiskavca se odpravlja na kratek pohod po naslovih, ki so tekom poletja vzbudili naše zanimanje in se zato obetajo v torkovi jutranji rubriki. Optimistično računamo, da nas nobeden od velikih upov ne bo razočaral.
“Proceduralno generirana RPG pustolovščina o treh srednjeveških slehernikih, ki skušajo ubraniti svojo vas pred nevarnostmi. Akcijski deli so odigrani taktično-potezno, nekako po x-comovsko, ampak prava inovacija je v štoriji. Ta se proceduralno (re)generira enako kot sama akcija v nekakšnem stripu, ki pokriva dejanja več generacij. Tako vsak od treh junakov dočaka različne usode, štafeto pa prevzemajo njihovi otroci. Pravzaprav me zanima, kako ta proceduralno generirana zgodba lahko deluje in kako zelo se lahko razveja, da izpade prepričljivo.” (Rasto)
"Najbrž ni treba posebej predstavljati. Vsako leto zagrabim nekaj od Paradoxovih zgodovinskih strategij, se navdušim nad njihovo natančnostjo in obsežnostjo, ampak velikokrat tudi hitro obupam - običajno si je treba vzeti vsaj kak teden, da se z igro dodobra spoznamo. CK3 je nadaljevanje legendarnega predhodnika, ki je kljub kompleksnosti in nedostopnosti dočakal glomazen odziv in navlekel v simulator srednjeveških spletk neobičajno veliko novih navdušencev." (Rasto)
"Zaenkrat se še odločam med tema dvema genijema. Democracy je politični simulator, kakršne zelo pogrešam; pač poskus, da bi ustvarili managersko simulacijo vodenja države. Tropico je že skoraj pozabljena klasika iz preloma tisočletja, ki je s specifičnim smislom za humor in okolico dobila nekaj navdušencev in jih z lenimi nadaljevanji hitro izgubila. Ideja graditeljske strategije, pardon, diktature nad rajskim otokom v času hladne vojne vseeno ni mrtva - šesta izvedba dobiva lepe ocene. (Rasto)
Lani izdana estonska detektivka že skoraj predobro obkljuka vse kljukice, ki jih ponavadi iščemo v Pritiskavcu - gre za prvenec majhnega studia, vizualije so slikarske, glasba (British Sea Power) se rola na RŠu, glavni avtor je poklicen pisec. Za nameček ni konvencionnega borilnega sistema, namesto njega so v osrčju dialogi, dialogi in dialogi, podprti z 24 različnimi lastnostmi karakterja in RPG sistemom METRIC (rabimo razlago!). (Mato)
Po nekaj debaklih smo prejšnji mesec končno dočakali pravi rimejk prvih dveh originalnih THPSjev, najmanj realističnih skejterščin vseh časov. Po enem dnevu preigravanja lahko rečem, da so moja čustva mešana - originalni občutki so nazaj in v tem oziru špil vsekakor ne razočara. Uspeli so dobiti veliko izvirne glasbe; vsi leveli so natanko takšni, kot so bili; fizikalni sistem je menda celo prekopiran, da bi deloval čimbolj pristno. Slabost je na drugi strani enostavno to, da leta 2020 to ni dovolj. Aja, in če si ciljna publika, zaljubljena v originale, stvar brez težav v grobem preigraš v enem dnevu. Bom videl, če me bo potegnil multiplayer, kjer vsi znajo vsaj tako dobro kot jaz, in nešteti achievementi. (Mato)
Star Wars Jedi: Fallen Order (in Jedi Outcast in Jedi Academy rimejka)
Oklepajasta dva sta izšla 2002 in 2003 na Quake 3 pogonu in sta bila izjemno zabavna, pa tudi Star Wars zgodbe smo povsem nekritično oboževali. No, potem je konec lanskega leta izšel Fallen Order in kritiki so rekli, da sicer ni prinesel čisto nič novega, a obenem menda dobro zadane “old school” akcijski filing starejših delov ter bo tako všeč predvsem bolj nostalgičnim igralcem. Zaenkrat po kakšni uri nisem pretirano navdušen, čeprav me je bolj ziritirala zgodba kot kaj drugega (še en naključen spinoff, da ne pokvarimo kanona!). (Mato)
Romunija, 2092. Iz majhnega stanovanja v Cluj-Napoci izdelujete farmakološke pripravke s programiranjem čudaškega molekularnega tiskalnika. Cilj je že znan - prebiti se morate skozi nabor vse težjih in težjih ugank, rezultate delite s frendi, med postanki pa igrate pasjanso. Ker je to seveda najmlajši izmed Zachtronics naslovov, če še niste uganili. Nič novega ni za povedati, ljubitelji so kot vedno navdušeni in Zach nekako še vedno dela daleč najbolj šarmantne minolovce daleč naokrog. (Mato)
Prostorska ugankarica, v stilu Portal, Cube. Razrešujemo probleme z manipulacijo perspektive, kot npr Prey 2004, v bolj dodelani obliki. (Domen)
Space Station 14 in Among Us:
Remake ssp13, podobno kot Dwarf fortress gre za predelavo in grafično osvežitev starega modela, poskus mainstrimizacije desetletij dolgo stalno razvirajajočih kultnih zastonjskih iger. (Domen)
Zbirka sedmih indie horor japonskih iger, pri njih so že kar kultne v svoji niši.. Vse kar počneš je, da se premikaš na levo in dobivaš vedno večjo dozo stereotipno japonsko grozljivega. (Domen)
Dodaj komentar
Komentiraj