O bralni (ne)pismenosti slovenskih osnovnošolcev

Oddaja
4. 12. 2013 - 17.00
 / OFFsajd

Nedavno objavljeni rezultati PISA-e (Mednarodnega Programa za ocenjevanje učencev) razkrivajo, da se nivo bralne pismenosti slovenskih 15-letnikov glede na prejšnja leta zmanjšuje. Po besedah nekdanjega resornega ministra Igorja Lukšiča rezultatom raziskave botruje dejstvo, da v slovenskem šolskem sistemu ni tipa nalog, kot jih testira raziskava PISA. Da pa bi vseeno bolje razumeli od kod takšni rezultati, smo se za mnenje obrnili na Dušana Merca, ravnatelja OŠ Prule, Janeza Kreka, dekana Pedagoške Fakultete, ter upokojeno učiteljico razrednega pouka Marto Šelih.

Offsajd je pripravila vajenka Anuša.

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentarji

Ste mar nalašč izmed vseh ravnateljev osnovnih šol v Sloveniji izbrali ravno dežurnega negodovalca, g. Merca? Slovenska navada, sploh pa Merčeva, je s prstom kazati na druge in pizditi čez sistem pa starše pa učitelje in navsezadnje na učence, ki da itak ne berejo več in jih bo tehnološki val žive požrl. Kaj pa je gospod ravnatelj, ki je mimogrede na tej funkciji že skoraj 30 let, konkretno skušal narediti, da bi bila bralna pismenost učencev boljša? Ali da bi bilo boljše obče stanje slovenskega šolstva? In kakšno točno zvezo naj bi imela devetletka (zgodnejši vpis s šestimi leti) z upadom bralne pismenosti, kot je navedla ga. Šelih?
Pričakoval sem dobre komentarje, dobil pa veliko megle. Škoda. Sicer pa je iluzorno pričakovati, da bodo slovenski učenci ob vsakokratnem merjenju dosegali boljše rezultate, ko pa število OŠ učiteljev upada, tistim ki so (še) ostali, pa se nalaga čedalje več dela za nižje plače. Rezultati bodo ob naslednjem merjenju bralne pismenosti še slabši, pa nihče zopet ne bo naredil nič.

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness