25. 9. 2025 – 14.30

Mesto po meri ljudi

Vir: Ljubljanska kolesarska mreža, dovoljena uporaba
Terminal Ljubljanske kolesarske mreže

Ste že slišali za inkluzivni promet? Inkluzivni promet predstavlja sistem, ki je zasnovan z izhodiščem najbolj ranljivih: otrok, starejših, invalidov, kolesarjev in pešcev. Ulica – nekoč osnovni arhitekturni prostor mesta, naravno igrišče, prostor za sanje, igro in oblikovanje skupnosti,  je danes sovražno okolje: betonska steza hitrosti, razstavni prostor avtomobilske industrije, zapor investicijskega urbanizma. 

Koncept trajnostne urbane mobilnosti ponuja bolj vključujoč pristop k oblikovanju prometnega prostora, zlasti za ranljive udeležence v prometu, ob upoštevanju vseh infrastrukturnih in varnostnih problemov, s katerimi se srečujejo vsak dan. Omenjeni koncept se v osnovi osredotoča na človeka in se nanaša na dejanske zahteve in potrebe, ki jih imajo ranljivi udeleženci v prometu.

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

Napovedi