25. 10. 2012 – 12.00

Permisivna vzgoja, izobraževalni sistem in neaktivnost mladih

Audio file

Ko se lotimo premisleka o permisivni vzgoji, imamo opravka z otrokom prijazno vzgojo, ki sloni na pritrjevanju. Vzgajanje poteka brez prepovedi, kazni in avtoritete. Otroci posledično ne razlikujejo med prav in narobe, saj prav povezujejo z ugodjem. Posledica takšne vzgoje se kaže pri otrokovih in kasneje mladostnikovih težavah pri samostojnem spopadanju z ovirami. Te so razvidne tudi v času študija. Rezultat vsote permisivne vzgoje in novodobnega izobraževalnega sistema je očitek pasivnosti študentov. Za kakšno vrsto pasivnosti gre, če sploh lahko o tej govorimo, ter kje se skriva problem za navidezno splošno neaktivnost mladih, so z nami premišljali doktorici Vesna Vuk Godina in Mirjana Ule, doktor Tonči Kuzmanić in ravnatelj osnovne šole Prule, Dušan Merc.

Institucije

Dodaj komentar

Komentiraj

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.