Žurerska diktatura

Oddaja

Spet sva nazaj Tina in Staša. V uvodu hitro vključiva prc znotraj Dijakobincev, diss komercialnega dijaskega rocka in nadaljujeva komercialno temo - s tako imenovanimi dijaškimi žuri in našim preljubim mondialom.

 

V prejšni oddaji najinega kolega Matije, naj bi bil predstavljen novi singl dijaskega benda Joker out z naslovom ‘’ kot srce, ki kri poganja’’, najstniška romanca hmm. Komada na žalost nismo zavrteli zaradi tehničnih težav.
 

Ko se širša javnost spomni na dijake, jim v glavo pride stereotipna slika: zaljubljeni otroci, ki radi ponočujejo. Ker pa so dijaki taki žurerji, potrebujejo tudi organizacijo, ki bo priskrbela njihove žure ne glede na ceno. V Ljubljani je v zadnjem času število le-teh naraslo. Včasih so si dijaki sami organizirali krst fazanov. Na tako rečenih ‘’old school’’ poljanah je to tako potekalo in bilo je tako kot zdaj dijaki rečemo: top, sick, bolano mogoče? No, kakorkoli pred kratkim so tudi zlovešči poljanci podlegli komerc organizacijam in krst je potekal na študentskem kampusu. Kaj naj komentiram? Par tednov zapored so v organizaciji Topaya potekali krsti fazanov Ljubljanskih gimnazij in tudi jaz sem se enega udeležila, tako rečeno Poljanskega krsta. Vstopnina 5 evrov, ena ura komercialne glasbe in nato nek dj, ki je zavrtel remix golice. Uglavnem, organizacijo srednješolskih žurov so prevzele organizacije, mali dojencli ŠOU-a, ki so si med sabo vse zelo podobne in vodene v krogu enih in istih ljudi. Podobni dizajni, ponavljanje dj-jev in , da ne govorimo o tako rečenih ‘’promotorjih’’, ki svoje prijatelje nagovorijo, da attendajo dogodke le zaradi svojega lastnega dobička.  

 

Trenutno imamo v Ljubljani vsaj tri take dijaške organizacije in malo morje študentskih. Pa je sploh potrebno, da jih imamo toliko? ali, da jih sploh imamo?
 

Nama osebno ne, saj so dijaško samoorganizirani žuri vedno boljši kot tisti, ki so jih organizirali dobička in razpoznavnosti željni. Poslanstvo organizacij kot so topaya, limitless in shake it je predvsem hiter dobiček . To dosežejo z že prej omenjenimi promotorji, ki imajo veliko lajkov na slikah na facebooku, poznajo veliko ljudi in so po večini v drugih in tretjih letnikih gimnazije. Promotorji dobijo deset procentov dobička kart, a le v primeru, da prodajo veliko vstopnic. Večkrat bodo karte prodali tudi osebam mlajšim od dovoljene starosti, kar pomeni, da jim dobiček pomeni več kot zakonodaja.

 

Med najinim raziskovanjem sva ugotovili, da so vse te organizacije pod okriljem istih ljudi. Ustvarili so si jih več, da imajo v primeru propada ene na voljo še drugo. Ker nimajo urejenih financ, njihovega delovanja pravzaprav ni mogoče spremljati. Glavni organizatorji se skrivajo za facebook stranmi, tako nihče, ki z njimi ne sodeluje, ne mora vedeti kdo ti ljudje pravzaprav so. Do pred kratkim organizatorji niso imeli svojih prostorov, z novim šolskim letom pa jih lahko najdemo na študentskem kampusu. Nama se to zdijo čist neki mutni posli ampak vam zaradi pomanjkanja podatkov in prestrašenih virov nažalost ne morava razkriti sočnih detajlov. Morda čez leto ali dve, ko bo vse skupaj propadlo.

 

Z žuranjem v Ljubljani pa se stvar še ne zaključi. Vsak srednješolec je najverjetneje že slišal za sloviti Krf - maturanc na katerem moraš bit, sploh ker ga organizira Mondial. Svojo mrežo promotorjev so razširili do šolskih vrat, kjer ti v roko podajo edino dobro izbiro maturantskega izleta. Če je razred res žurersko zagret, bo nekdo priklical promotorja, da jim ta skokoma predstavi ves blišč potovanja z mondialom.

 

Prestižni hotel z dvema zvezdicama, petnajst urna vožnja z ladjo in svaljkanje po avtobusih, poslušanje preveč zagretih animatorjev in osnovno zdravstveno zavarovanje, vas vse skupaj košta od dvesto petdeset do petsto evrov - odvisno od termina in dolžine maturanca. Osnovni ceni lahko takoj prištejemo sto dvajset evrov za posebno zapestnico, s katero greš lahko v klube in imaš priskrbljen alkohol. Očitno vse kar si dijak poln hormonov želi.

 

Mislm, sej kdo pa si tega ne bi želel, neomejeno alkohola, komiranja in pozabljenih spominov. Je prav to to, kar naredi maturanca takega kot si ga želite?

 

Kaj pa samoorganizirani maturanci?. Kolegi, bivši poljanci so se znašli na svojevrsten lahek način. Sami so si izbrali kam bi šli, povedali svoj budget, eden od njih je program odnesel do turistčne agencije, ki ni usmerjena zgolj v žuranje, in se imeli noro. Pa še komercialne glasbe ti ni treba poslušati.

 

Ampak dijak ne ostane dijak večno. S prehodom med študente se topaya spremeni v študent naj bo, mondial pa ni več usmerjen zgolj na maturanca, ampak ti ponuja spring brake, novoletno žuranje in potovanje na hrvaški festival ultra. Dijaško preplačevanje za žuranje se prelevi v podpiranje koruptivne študentske politike. Mondial oziroma Collegium je lani od študentske organizacije v Ljubljani dobil več kot devetintrideset tisoč evrov za oglaševanje organizacije in subvencioniranje študentskih potovanj. Že samo po sebi je sofinanciranje študentske organizacije neke turistične agencije sporno. Še huje to postane, ko je direktor Mondiala nekdanji študentski funkcionar.

 

Dijaška komercializacija žurov torej ni tako nedolžna. Iz navadnih žurov se to prelevi v preplačan maturanec, ki ga organizira turistična agencija kateri preplačujemo kasneje kot študenti. Da ne omenimo vsega denarja, ki so ga dobili od študentske organizacije. Ta namreč presega proračun dijaške organizacije Slovenije.

 

Zato vas pozivava, naj vas Topaya, limitless in mondial ne prevarajo in podkupijo, raje se udeležite kakšnega alter žura v rogu in sami organizirajte vašega denarja vreden maturantski izlet.

 

Informator ta teden bo bolj komercialno obarvan. Če nama ne verjamete na besedo se lahko namreč sami udeležite in iz prve roke izkusite topayine žure. Vaš prvi petkov postanek naj bo Orto Bar, kjer bo potekal topayin lolipop žur. Glasbo vam bo vrtel topayin rezident too high in TBA. Sami te glasbe ne poznava, lahko pa se nama oglasite s komentarjem na njo.Če pa je med najinimi poslušalci kakšen študent vas čaka friyay poslastica v Shooters klubu.

 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentarji

Dejta raj enkrat prej prebrt besedilo, da se vama ne bo zatikal

Vajin alter-kompleks me nadvse zabava. Dobijo kar jim prija, samo poglej koliko nasmehov pricaramo.

Sicer zanimiva tema, ampak je postalo izjemno subjektivno in se zelo opazi, da imata osebne zamere proti komercialnim žurkam. In to, da se je na koncu spremenilo v reklamo za Rog je še večji bullshit (Sam sem že večkrat žural v Rogu, ampak ga ne promoviram po tem, ko skurcam druge načine žuranja.)
Priporočam tudi kakšno vajo za artikualcijo in da se tekst večkrat prebere pred snemanjem (govori iz izkušenj)
Pa a ni mal ironično, da dijaki vodijo Radio Študent?

Bi bilo lepo vsaj preverit ozadje delovanja predno navajata stvari, ki so dalec od dejstev. 3 navedene organizacije so dalec od prijatelstva in sodelovanja. Topaya ni v nobeni povezanosti s student naj bo in se manj z mondialom, kot tudi drugi dve organizaciji. Mondial tukaj ne igra nobene vloge kar je vec kot ocitno ze s kratkim pogledom "dizajna". Mondialovega logota ni nikjer. Potrjujem pa komentar "Dobičkarja" pričara se res veliko nasmehov kar je vec kot ocitno iz vase fotografije.

A to ste se trije najdl in v slabi eni uri naštepal tri hejt komente?

Men prispevek nosi vodo. Če se spomnim lastnih dijaških let so bli večinoma vsi žuri en in isti crap, zato je kritika in vzvišenost do komercialnega sranja kar se mene tiče utemeljena. Gre za folk, ki ga za velike pare prodajajo mladim, ki si še niso izoblikovali svoje "žurerske identitete", kilo govna. Ampak, ker v tistih letih pač počneš tisto, kar počnejo drugi in tisti drugi počnejo isto, kar so počeli tisti pred njimi v njihovih letih, se ti zdi, da se morš na takih žurih zabavat, ker se vsi ostali zabavajo. In to je ta status quo, ki ga ogabni Mondialovci in te "žurerske agencije" prek promotorjev (ki jih izbirajo preko tega kakšni fejmiči so na socialnih omrežjih) in ostalih prodajalcev dreka na kilo (beri animatorji in organizatorji) poskušajo vzpostavljat zato, ker če bi celotna generacija odkrila kakšno dozo govna fašejo vsak petek oz. vsak maturantski izlet bi kšefta pač zmanjkalo. Tko se pa obrača neskončne količine keša, pa še svoj prostor dobiš v Kampusu, kjer lahko prodaš še več in še lepše govno tistim, ki jim ni preklopilo še v času študentarije.

Puncama je očitno preklopilo pravočasno, če ne že malo prezgodaj. Moja faza je bila daljša, a povsem utemeljena, glede na to kakšne mehanizme to hodajuče govno uporablja.

Vse te party-firme niso pod okriljem istih ljudi. Prav tako niso pod okriljem študentske organizacije. Ne samo da ima prispevek močno čustveno konotacijo, slepo in brez tehtnih argumentov ter z netočnimi podatki kritizirata karkoli diši po komerciali, pa naj bo to naključen band ki ste ga sabotirali ali pa turistična agencija, ki je prerasla v največjo svoje klase, pa še to le zaradi tega, ker je z ponudbo zadovoljila velik del ljubljanskih in slovenskih dijakov. Še dobro da obstaja med nami intelektualna elita, ki nas opozarja na nevarnosti komerciale! Ne bodi ovca! Pridi v Roga! Tako enoplastno polovičarsko novinarstvo je tisto kar zares zastruplja dijake, ne pa alkohol na neki nepomembni srednješolski zabavi.

Punce, nevem kje vi zivite ampak v tem istem rogu se jemlje razlicne substance, ki spadajo med trde droge (sem tudi sam tja hodil). Tudi sam sem podpornik alter scene ampak to nagovarjanje dijakov v to se mi pa zdi nemoralno naj sami odkrijejo alternativo, ko bodo na to pripravljeni.

Eni ljudje usej nekaj delajo da si zasluzijo svoj denar, ne pa tako kot vi brezdelnezi

Avtorici naprošam, da si v prihodnje pri pisanju člankov pomagata z naslednjimi napotki:
http://personalexcellence.co/blog/constructive-criticism/

vama prija ena scena, drugim druga, ni vsem ušeč ista glasba kot vama, eni majo raj drogu, drugi alkohol

bdw tuki ni nobene diktature, samo eni se mal bl promovirajo kt drugi

Naj organizira tisti, ki je najbolj sposoben!
Vi nevoscljivci na radiju pa pojejte svojo zavist.
Slovencnli bedencnli

#topaya
#makepartyinggreatagain
#4play

Punce,
S svojim teamom se vam zahvaljujemo
za zastonj promocijo! Za clanek, ki ga je
prebralo celih 15 ljudi. Nazadnje ko sem preveril,
radio student dobi cetrt milijona letno za seznanjanje
celih 30 poslusalcev, ki jih imate z tako nepreverjenimi dejstvi.
Lajkite nas na fejsu- Topáya! To pa ja!
Veliko dobre volje se naprej,
in varno uzivanje drog v Rogu vam zeli
#teamtopáya

No, pa so končno tudi dijaki izvedeli za Radio Študent. Škoda le, da jih ne zanima nič drugega kot žuranje, kar Rog lahko ponudi, to pa ja.

Res je zanimivo in ironicno da je to objavo o komercialni glasbi napisala punca, ki je bila še dve leti nazaj zagreta Belieberka. Ampak ocitno je trenutno, bolj kot Justin, "in" da se vse kar ni po tvojem okusu kritizira.

Res je zanimivo in ironicno da je to objavo o komercialni glasbi napisala punca, ki je bila še dve leti nazaj zagreta Belieberka. Ampak ocitno je trenutno, bolj kot Justin, "in" da se vse kar ni po tvojem okusu kritizira.

...se lahko spremenijo, kajne? Dobro, da vsaj o čem razmišljajo, tudi če se še lovijo. Sklepam, da ste vi vsi učeni na svet padli in da ste že v prvo vse "pogodili". Ne? No, potem pa pustite tistim, ki so se drznili svoje poskuse predstaviti javnosti, da se še razvijejo.

se vidi, da so se dijaki usulu v komentarje, ker tako otročjih komentarjev že dolgo ni bilo na sporedu.

back 2 school bitchez

Hahahaha kaksno ime ste si to nadeli? Najbrz kdo iz kadra radio VEČNI student, ki si drzne govoriti v imenu dijakov. Raje si poiscite kaksno resno zaposlitev pri vasih "rosnih" 30ih letih, ne pa, da crpate ŠOU-ov denar.

Lp, PREBIVALCI SLOVENIJE

hahaha RŠ odvzema Šou finance, se strinjam. Šou potrebuje kak dodaten evro k 40K€, ki jih porabi za odnose z javnostjo hahaha. Zanimivo, da pri takih zneskih zmorem jaz in še ostalih 29 poslušalcev RŠja na njegovi Fb uradni strani nasut 13K likeov, kar je 2x več kot Šou :*

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.