The Walking Dead: No Man's Land

Oddaja
29. 3. 2016 - 8.35

Norija okrog nadaljevanke The Walking Dead ameriške televizijske mreže AMC, ki prikazuje neizprosni, z zombiji napolnjeni, postapokaliptični svet, se je zadnja leta povzpela na nivoje norije okrog serije Igre prestolov. Prav tako kot slednja je tudi serija The walking dead nastala na podlagi “knjižnega dela”, s to razliko, da kot podlaga tokrat niso služile knjige temveč stripi. Ustvarjalcu omenjenih stripov, Robertu Kirkmanu, je s njimi padla sekira v med. Na njihovi osnovi namreč že šesto sezono snemajo naduspešno nadaljevanko, za PC in konzole je izšlo več pustolovskih iger hiše TellTell Games, po zgledu filmov Star Wars pa je možno kupiti figurice priljubljenih likov, replike orožja in še in še. Seveda v vsej tej poplavi nujnega “merchandize-a” niso izostale mobilne igre. In prav najnovejši izmed njih bomo tokrat namenili nekaj minut.

The Walking Dead: No Man’s Land je mobilna igra studija Next Games, ki je izšla za obe glavni mobilni platformi pred pol leta. V njej sledimo namišljenemu odvrtku dogodkov, po tem ko se glavni protagonisti serije uspešno rešijo iz mesta Terminus, kamor jih pod pretvezo varnega zatočišča zvabijo njegovi kanibalski prebivalci. V apokaliptičnih razmerah, pač rek “v sili hudič še muhe žre” velja dobosedno. Eden izmed glavnih protagonistov serje Daryl Dixon, ki ga v stripih ne boste zasledili, je pa zato toliko bolj popularen med privrženci TV serije, pomaga nekaj preostalim nesrečnikom, ki so preživeli kanibalistično krutost v Terminusu zbežati in ustanoviti svoj kamp. V njem se morajo preživeli organizirati in po svojih najboljšh močeh preživeti v krutih razmerah. Daryl skupinico po uvodni epizodi spopadanja z lačnimi zombiji namreč zapusti.

Tako se morajo slednji znajti in preko upravljanja kampa skrbeti za hrano, izvidniški avto, nadgrajevanje svojih sposobnosti in orožja, iskanje novih preživelih, ki bodo okrepili njihove vrste, ter še marsikaj drugega. Srž igre je preko misij, ki jih opravljamo potezno, kakor v dobrem starem X-COMu ali Crusaderju, odstranjevanje zombijevske zalege s pomočjo izkušenih borcev z več različnimi veščinami. Na tak način se dokopljemo do prepotrebnih virov za preživetje. Iz misije v misijo tako odkrivamo novo koščke mozaika v vedno zapletenejši zgodbi.

Trenutno je v igri 14 epizod, za končanje katerih boste potrebavil kar lep čas, saj je podobno kot pri drugih freemium mobilnih igrah, napredek umetno upočasnjen z eksponentnimi čakalnimi dobami za nadgradnje. Vsak nivo stavbe, orožja, opreme ali protagonistov vas bo tako stal vedno več resursov in časa. Komur to ne odgovarja, naj te igre ne igra. Je pa po drugi strani to trenutna realnost mobilnega igralnega ekosistema, kjer je potrebno igralca v igri zadržati čim dlje naenkrat, po možnosti več tednov ali mesecev. Edini način za dosego tega cilja je industrija očitno našla v omenjenih časovnih bremzah. Je pa pohvalno, da igra ne “mori” z oglasnimi pasicami, temveč se zanaša izključno na elegantno ne nevsiljivo prikazovanju video oglasov za druge mobilne aplikacije. Videe si tako lahko po želji ogledamo v kinu predelu, za kar smo nagrajeni z naključno nagrado ali pa po zaključku misije, kjer smo nagrajeni z devetimi skrinjami. Za zaključek misije lahko odpremo 3, po ogledu videa še 3 in če smo pripravljeni zapraviti nekaj premijske valute še preostale 3. Premijsko valuto prejemamo na različnih koncih in krajih v zanemarljivih količinah, ozimnico slednje pa si seveda lahko omislimo proti plačilu pravih evrov. Seveda smo pri vstopu v igro redno bombardirani z ekskluzivnimi kupčijami ki bodo kmalu pretekle. Izkušeni mobilni igralci na tem področju ne bodo presenečeni in se bodo raje posvetili pravoženskemu “grajndanju” in bili na koncu dneva zadovoljni, ko si bodo za svoj trud ubodli “The ultimate zombi slayer gun”.

Razvijalci igri redno dodajajo nove epizode in načine igre, za katere morajo naši liki biti primerno nadgrajeni, z ustreznim orožjem in opremo. Tako so pred kratkim dodali PvP (player versus player) način, kjer s posrečeno mehaniko izgradnje postojanke namestimo ujete zombije in “drugorazredne” branitelje. Nazadnje poskrbimo za prilično zajebano ureditev prostorov in upamo, da bo zadeva nepremagljiva. No seveda temu ni tako, saj kmalu po nas začnejo udrihati raznorazni igralci izkušenjskega nivoja 13, ki naše branitelje pomalicajo kot za šalo. Za tak poraz pa ni prevelike kazni, saj razen nekaj točk po lestvici ni hujšega. Seveda se lahko tudi sami lotimo in poizkusimo osvojiti kako postojanko, za kar smo seveda nagrajeni.

Ko nam tudi pri tem početju postane dolgčas, se lahko udeležimo posebnih časovno omejenih epizod, kjer zase ali pa za svojo gildo nabirano točke, za katere prejemmo mamljivejše in koristnejše nagrade kot običajno.

Igra sama ni pretirano izvirna z igralnimi mehanikami ali načini igre in napredovanja, vendar se od nje tega niti ne pričakuje. Po njej boste posegle zveste spremljevalke TV serije ali stripov, ki vam tedensko čakanje na novo epizodo nikakor ni dovolj in bi rade slišale Darylov glas še v kaki drugi situaciji kot na kavču pred televizijo. Ostalim pa ekipa Pritiskavca svetuje tukaj že opisano pustolovščino Walking Dead.

Rubriko podpira gameplay.si.

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness