Bratko Bibič & gosti & gostitelji: Hommage à cliché
Bratko Bibič je eden izmed glasbenikov in svobodnih piscev povojnega baby booma, ki so rasli tako na domačih kot tujih tleh in znali občutja različnih prostorov povezati skozi igrivo, a temeljito ukvarjanje z avantgardo dvajsetega stoletja. Hommage à cliché je eden izmed tistih albumov, ki deluje bolj kot zbirka, a vendar plete rdečo nit od brezskrbnega preigravanja do morečega soočanja z brezoblično vojno. Historičnih vzorcev in improvizacije ne manjka - v muziciranju so ga namreč podprli številni sodelavci in gosti: Irena Tomažin, Ana Kravanja, Vasko Atanasovski, Boštjan Gombač, Tibor Kerekeš, Marjan Stanič, Aleš Rendla, Nino de Dleria, Samo Kutin, Vid Drašler, Eduardo Raon, Jelena Popržan, Janez Dovč, Jure Tori in dolgoletni Bibičev avstrijski soigralec harmonike Otto Lechner ter akordeonist mlade generacije Paul Schuberth. Album, ki je razdeljen na dva dela: Harmonikarjenje/Accordionings in Obredovanje/Ritualing, pa je kontrapunktičen v svoji lahkotnosti in morečnosti, zato je poslušalcu obenem prijeten in izpovedno močan.
Program:
(CD1)
01 Infanstilistiche Variatöne (2:30)
- o nastajanju albuma
02 Hommage a cliche (4:34)
03 Manutadora (7:49)
- o klišeju
04 Labis Carniolus (8:49)
- o vzorcih
05 Grausschattenshein (5:08)
06 Dis - Tanz (6:53)
- o distanci in besednih igrah
07 Triumverrat (5:17)
08 Nerenesancna (2:14)
09 Hymera Laborae (3:14)
10 Ziehharmonko (3:10)
- o hoji po robu
11 Love can not live (3:15)
12 Ableitung (6:55)
(CD2)
- o vojni
13 Soci Kantata 11:37
- o prostoru in odraščanju
14 Bell Chiming (2:58)
15 Mistoire du soldat (1:16)
16 Memories du soldat I (2:31)
17 Pari nestri (4:03)
- o veri in cerkvi na Javorci
18 Eyes in the dark/trembling in ashes (2:45)
19 Memoires du soldat II (10:30)
20 Memoires du soldat III (2:27)
- o žalovanju
21 Hey this soldier’s drum (5:32)
22 La guerra ha una sua bellezza (1:27)
23 Totenklage (2:16)
24 Re-calling the cathedral of mute names (5:39)
- o tem, kar sledi
25 Discussione/G. Balla’s Imperial Dreams (6:47)
Dodaj komentar
Komentiraj