Energijski ščepci
Prulček
ob 20:00
Method Acting Night
Igralci iz Studia Vajevec enkrat mesečno predstavljajo svoje igralske veščine preko principa javne vaje.
Gojijo igralsko tehniko odrskega realizma, kar pomeni, da ima sleherno scensko delo temelje v resničnem doživljanju, ki je estetsko preoblikovano in temelji na njihovi lastni izkušnji. Na sledeč način tisto, kar čuti in doživlja igralec, lahko podoživi tudi publika.
Nocoj nastopajo: Valentina Plaskan, Sara Horžen, Anja Prusnik in Borut Grošičar
Dobrodošli vsi, ki bi radi spremljali dogajanje v kreativnem procesu.
Vstop prost!
Metelkova / Jalla
ob 20:00
NEDELJKO:::: The Power Principle - Propaganda
SiTi teater
ob 20:00
Tak si
Kaj se zgodi povprečnemu taksistu v slovenski prestolnici, ko v njegov taksi sedejo konceptualni umetnik, skrivnostna dama, novopečeni vstajnik, brezposelni punker s kravato, duhovnik brez prakse, italijanski turist in dementni profesor marksizma?
Vstopnina: 13,5-15€
Španski borci
ob 20:00
Impro liga Grupič vs. Ljudje
Po prvem krogu tekem v Impro ligi 2014 smo sedaj "padli" v četrtfinale, kjer so boji že bolj ostri in tekme že bolj napete.
V Španske borce bosta tako prihrumili skupini Grupič, ki jo sestavljajo Eve Nanut, Ajde Bračič, Sare Šoukal, Katarine Flajšman in Eve Jus ter Dušan Tomič in Tim Kern. Nasproti pa ji bo stala skupina Ljudje, ki jo sestavljajo Jošt Jesenovec, Miha Možina, Žiga Regina, Bor Klemenc Mencin in "šefica" Mira Petek.
Vstopnina: Karte so naprodaj na blagajni ŠB in prek portala www.mojekarte.si, stanejo pa 6€ oz. 5€ za študente in dijake.
Lutkovno gledališče
ob 21:00
Jean Genet: Ona
Glavna tema še neprevedenega in na slovenskih odrih še neuprizorjenega Genetovega besedila Ona (1955) je v režiji Tatjane Peršuh slika – slika kot varljiva podoba, kot imidž. V enem prostoru se srečata nosilec podob in lovec na podobe. Gre za fotografiranje papeža in vprašanje, kaj njegova podoba predstavlja milijonom ljudi, kako vpliva na njih in na kateri točki podoba postane močnejša od njenega nosilca.
Uprizoritveni koncept bo sledil temu, skoraj Magrittovskemu principu; podoba je zgolj podoba in ne dejanski predmet ali oseba. Zgraditi je treba iluzijo. Zgraditi zato, ker tekst zahteva razgaljanje konstrukta. Vizualno bi lahko govorili o kulisnosti, celo kulisnosti kostumov. Scenografsko to ne pomeni gradnje prostora s kulisami, pač pa votlost in večnamenskost scenskih elementov. Gre skoraj za definicijo prostora skozi rekvizit.
Razlika med sliko in vsebino pa se seveda najbolj odraža v likih, ki s svojo pojavnostjo promovirajo nekaj, mislijo in razlagajo nekaj drugega, ob vsem pa doživljajo in čutijo predvsem nemoč. Tako se delci začnejo sestavljati v prostor, kjer se ustvarjajo slike, kjer se ustvarjajo iluzije.
Komuna
ob 19:00
Pred polnočjo (Before Midnight)
Po večnih romancah Pred sončnim vzhodom in Pred sončnim zahodom še v tretje srečamo Celine in Jesseja, ki se po devetih letih njune zveze znajdeta pred novo ljubezensko preizkušnjo. Kljub idiličnim počitnicam v Grčiji z ljubkima hčerkama, se Celine in Jesse v mislih vrneta v preteklost njunega burnega odnosa in poskušata dognati, kako bi se odvilo njuno življenje, če ne bi prišlo do usodnega ljubezenskega srečanja na vlaku.
ob 21:00
Ugrabljeni (Prisoners)
Po skrivnostnem izginotju šestletne hčerke in njene prijateljice obupani tesar Keller zaupa detektivu Lokiju, da bo našel pogrešano hčerko. Loki ugrabitve osumi samotarskega voznika avtodoma, toda ker ne najde dokazov, ga mora izpustiti. Keller je kljub temu prepričan, da je čudak kriv, zato ga v valu obupa ugrabi in se odloči od njega zlepa ali zgrda izvedeti resnico o usodi svoje hčerke. Ker mu jeza in žalost počasi zamegljujeta razum, postaja njegovo ravnanje z zapornikom vedno bolj nehumano in nemoralno.
Kinodvor
ob 19:00
Kdo se boji črnega moža? + Karpopotnik (Kdo se boji črnega moža? + Karpopotnik)
V okviru Leta kina predstavljamo dva izjemna sodobna filma, ki sta kljub zelo različnima temama in estetskima pristopoma oba globoko zakoreninjena v slovenski filmski zgodovini.
ob 20:30
ona (her)
Ljubezenska zgodba Spika Jonzeja.
Dodaj komentar
Komentiraj