ne delo ja
Jalla Jalla // 20.00 // DEMIURGON (death metal – Italy) + HATEFUL (death metal-Italy)
ANAL VOMIT
Peruvian Death Metal band!!! created the year 1992 in the city of Lima.Peru.
DEMUIRGON
It's the matrix gone awry, the thought - form of the universe turned parasite, lower subverts higher
HATEFUL
Daniele Lupidi - Bass, Vocals, Guitars/
Marcello Malagoli - Drums, Vocals/
Umberto Poncina - Live se
**
.: Izven Ljubljane
Društvo Bistrica ob Sotli // 20.00 // Non-A #2- Live Recording Session : Chris Pitsiokos, Jošt Drašler, Vid Drašler
Druga snemalna seansa pred publiko (live recording session) tokrat v stalni ritem sekciji z gostom Chrisom Pitsiokosom.
Chris Pitsiokos je posebnež, ki svojo glasbo in poglede na samo ustvarjanje izven institucionalnih domen predstavlja na relaciji med New Yorkom in Berlinom. Njegov primarni instrument je altovski saksofon, uporablja pa tudi ostale zvočne objekte, ki so v danem trenutku na voljo. Pri improvizaciji vedno upošteva vse aspekte okolja v katerem igra, kot tudi navzočnost vseh prisotnih, zato nam bo v veselje sodelovati v skupni igri tria z domačo ritem sekcijo Drašler-Drašler, v prostoru kot je Kulturni dom Bistrica ob Sotli, še posebej, ker je ta koncert uvrščen v snemalno edicijo koncertov založbe v nastajanju – Non-Aligned.
Chris Pitriokos – alt saksofon
Jošt Drašler – kontrabas
Vid Drašler – bobni
**
Libertas, Koper // 17.00 // Festival IZIS: X. Cevi
https://festival-izis.org/x-cevi/
sori to je res grozna spletna stran, vso srečo
**
Vetrinjski oder, Maribor // 22.00 // StopTrik
Haloban x TAC + doppelgänger
* Dvorana Gustaf
Festival tradicionalno zaključimo tam, kjer se je vse začelo. V dvorani Gustaf z avtentično skupino, ki ji je Pekarniški teren dobro poznan. Haloban je skupina glasbenih amaterjev, ki jih druži moto “nič nas ne boli in dol nam visi”.
Svojo glasbeno inspiracijo so tekom svojega ustvarjanja in eksperimentiranja našli predvsem v nekomercialnih zvrsteh, posebej pri srcu pa jim je ruski hardbass. Izdali so štiri studijske albume Lepe skladbe lepi ljudje, Iz palme vtrgal bom banano, Konec, ki je bil odskočna deska v vode ruskih ritmov ter dokaj svež Dol nam visi. Od ne-preveč ruskih ritmov do srednje zanimivih melodij, ki kar požgečkajo po bobniču, nas bodo popeljali v svet neznanega.
Haloban so Nino Selinšek - klaviature, Urban Saletinger - bobni, Aljaž Fredi Novak - glavni vokal, Tadej Verdenik Trupi - glavni vokal, Jaka Kniplič - Bas, percussion.
TAC, že več let skrbi za vizualno dodelanost dogodkov. Dobrosrčno eksperimentiranje »silom prilike« je preraslo v ljubiteljsko zagnanost in ga gnalo v odkrivanje novih projekcijskih tehnik in drugih podvigov, s katerimi klasični projekcijski format preobrazi v umetniško formo.
Vstop prost!
**
.: Vzvišene umetnosti
Mini teater // 20.00 // Kdo se boji Virginie Woolf? (prejšnjo nedeljo je bla premiera)
Drama, ki v naslovu provokativno preigrava otroško pesmico »Kdo se boji hudobnega volka«, je postavljena v univerzitetno, domnevno uglajeno intelektualno okolje, ki pa kmalu razgali svojo mnogotero problematičnost in krutost. V dolgi pijanski noči se srečata dva zakonska para profesorjev (ženske so v tem času še vedno predvsem žene), mlajši šele vstopa v ta svet, Marta in Georg srednjih let pa sta že temeljito prekaljena v zahtevah in zagatah akademskih krogov, pa tudi v preigravanju, prikrivanju in razgaljanju svojega zapletenega razmerja.
Družabni večer s profesionalnimi kolegi se pod njunim vodstvom prevesi v divjanje valpurgine noči, v kateri je v igro potegnjeno vse: profesionalne ambicije in umazani načini njihovega doseganja, pomen denarja in sumljivih virov bogastva, strah pred neuspehom in silovitost razočaranja ob njem, bolečina zaradi neuresničenih želja in načrtov ter agresivna sovražnost, ki kipi iz nje, a tudi mamljiva dražljivost drznih izjav in potez, navdušujoča duhovitost in pa silovita erotična privlačnost ženske, za katero se zdi, da je pripravljena na vse.
Vse to je vpeto v igro njihovih odnosov, ki pa so predvsem osebni, v ospredju je življenje para, pravzaprav dveh parov, ki uprizarjata zgodbo ženske in moškega, ujeto v nerešljiv krog sovraštva in ljubezni. In vse je postavljeno v ambivalenten preplet resnice in iluzije, kjer poleg laži in prevar kraljujejo tudi samoprevare. Še bolj kot zahteva po uspehu ta preplet poganja mit o osebni izpolnitvi z otrokom, ob katerem se končno izkaže fatalnost iluzije in potreba po resnici ljubezni.
**
.: Kino
Kinoteka - dvorana Silvana Furlana // 18.00 // Rdeča kapica zardeva + Zid + Druga generacija
Rdeča kapica:
Dialog slike, besede in performansa. Ista oseba na dveh vzporednih ekranih. Na desnem ekranu Rdeča kapica nastopa kot tabula rasa. Skozi dialog želi spoznati sebe in svojega partnerja, s katerim miselno in verbalno komunicira.
Zid:
Zid kot simbol zasebnosti med stanovanji je vlažen. To je razlog dialoške analize odnosa para, trpečega zaradi problemov, ki vsako zvezo spremljajo skozi življenje.
Druga generacija:
“Sem Slovenec … pa nisem.” Rojeni so v Sloveniji, a odraščajo v trdni družinski skupnosti, ki je “od dol”. Njihovi starši – morda že stari starši – so se ustavili tu “samo za nekaj mesecev”. Iskali so službe in udobnejše življenje. Prav ta začasnost – občutek, da se bodo vrnili v kraje nekoč skupne države Jugoslavije, da se bodo preselili v hiše, ki jih tam gradijo – je njihove domove spremenila v majhne enklave, v katerih se ohranja drugačna kultura in govori drug jezik. Zdi se, da niso del te skupnosti. Nekateri predeli Ljubljane so postali geto, kjer je slovenski jezik v manjšini. To je vzporeden svet.
**
Kinoteka // 20.00 // Fountain + Nevidna roka Adama Smitha + Stopnice
Fountain:
V zakoten lokal, kjer stalni gostje in natakarji čakajo konec še enega dolgega dne, nepričakovano vstopita čudno oblečena tujca. Kmalu se izkaže, da prihajata iz Pariza in da ju zanima stranišče lokala: del stranišča naj bi namreč sodil med najpomembnejše stvaritve svetovne umetnosti. Mineva 100 let, odkar je Marcel Duchamp razstavil svoje znamenito delo Fountain, v osnovi nič drugega kot pisoar.
Original velja za izgubljenega, replike pa so bile predmet mnogih afer, saj so na razstavah po svetovnih muzejih številni obiskovalci poskušali in tudi uspevali urinirati vanje ter jim nasilno vračati osnovni namen. Duchampovo delo Fountain je spremenilo svet umetnosti – a kje je original? In če ga je nekdo vrnil nazaj v stranišče, je še umetniško delo?
Nevidna roka Adama Smitha:
Nekje v Evropi Grk dolguje Francozu, ki dolguje Slovenki, ona pa Italijanu, ki denar dolguje Grku. Nemka, ki ne dolguje nikomur, si želi le miren spanec. Britanec išče izhod. Film je posnet v enem kadru, z ekipo in igralci, ki prihajajo iz več kot 10 držav. Vsi govorijo v svojem jeziku in vsi se razumejo.
Stopnice:
Kot priseljenec med vojno v 90. letih sem se spominjal krajev svojega otroštva v Sarajevu, posebej stopnišča, kjer smo si kot otroci izmenjevali stripe. Pod pritiskom nemogoče izmenjave je stopnišče v mojih sanjah postalo veliko kot piramide. Po vojni sem obiskal ulico svojega otroštva. Nisem prepoznal stopnišča, ali bolje, nisem mogel verjeti, da se je »piramida« skrčila na tri majhne stopnice.
**
Kinodvor // 16.45 // Luknja
Ekspedicija v eno najglobljih evropskih jam postane v rokah italijanskega režiserja Michelangela Frammartina (Štirikrat) poetično popotovanje v neznano, kjer dobita čas in prostor povsem nov pomen. Obvezen ogled v kinu! Posebna nagrada žirije na festivalu v Benetkah.
Michelangelo Frammartino / Italija, Nemčija, Francija / 2021 / 93 min / italijanščina
**
Kinodvor - za zamudnike // 19.00 // Najbolj grozen človek na svetu
Portret mladenke v dvanajstih poglavjih, s prologom in epilogom – film Joachima Trierja (Oslo, 31. avgusta) je očarljiva, igriva in duhovita drama o ljubezni v našem času ter o tem, kako lahko imaš v življenju vse, pa se še vedno počutiš kot največja zguba na svetu. Nagrada za najboljšo igralko v Cannesu.
Joachim Trier / Norveška, Švedska, Danska, Francija / 2021 / 127 min / norveščina
Zlo mal dons, sori.
Dodaj komentar
Komentiraj