Trolling na trolah
Z začetkom novega študijskega leta se je podražila enkratna vozovnica Ljubljanskega potniškega prometa na 1,50 evra v prvi coni, 2,50 evra v drugi coni in 3,50 evra v tretji coni. Svetniška skupina stranke Pirati je v ponedeljek tako pri županu Zoranu Jankoviću vložila pobudo za razpis občinskega referenduma o uveljavitvi sklepa ljubljanskega mestnega sveta s konca septembra, ki je vozovnico podražil za 20 centov. Pobudo je podpisalo več kot sto občanov, župan pa ima osem dni časa, da nanjo odgovori. Razloge za referendumsko pobudo predstavi sekretar Piratov in opozicijski mestni svetnik Jasmin Feratović.
Izjava
Namestnik direktorja Ljubljanskega potniškega prometa, krajše LPP, Rok Vihar je podražitev upravičil kot izenačitev tarifne lestvice v javnem medmestnem linijskem prevozu in v mestnem linijskem prevozu. Komentira urbanist Marko Peterlin z Inštituta za politike prostora.
Izjava
Na tako imenovani dan brez avtomobila, ki ga je občina obeležila z brezplačno vožnjo z mestnimi avtobusi v coni 1, je v mestnem svetu podražitev vozovnic za vse ostale dni podprlo 25 svetnikov Liste Zorana Jankovića, Gibanja Svoboda in Socialdemokratov. Proti je glasovalo 16 svetnikov Piratov, Vesne, Levice, Slovenske demokratske stranke in Nove Slovenije. Argumente mestne občine in koalicijskih svetnikov pred glasovanjem pokomentira vodja Piratov.
Izjava
So pa cene terminskih vozovnic, ki jih po oceni namestnika direktorja LPP uporablja 75 odstotkov potnikov, ostale nespremenjene. Janković obljublja, da se tudi v prihodnje ne bodo podražile, toda Feratović to označuje za zavajanje, saj so cene terminskih vozovnic vezane na cene enkratnih vozovnic.
Izjava
Feratović poleg tega ne verjame, da bi podražitev enkratnih vozovnic spodbudila nakupe terminskih, kot trdijo na občini.
Izjava
Nezadovoljstvo uporabnikov nad javnim prevozom v prestolnici poleg podražitve sprožajo tudi počasne vožnje in prenapolnjenost mestnih avtobusov. V zadnjih tednih so postali pogostejši tudi zastoji na Slovenski cesti, ki je rezervirana posebej za avtobusni promet. Kot glavni razlog za zastoje Peterlin navaja gradnjo železniškega nadvoza na Dunajski cesti in da občina ni dobro premislila poteka javnega prevoza v času gradnje.
Izjava
Peterlin tako obžaluje, da je pobuda za razpis referenduma projekt zgolj ene stranke in da se glede problemov z javnim prevozom v Ljubljani še ni oblikovala širša koalicija.
Izjava
Če ljubljanski župan Zoran Janković do naslednjega tedna v pobudi ne najde tehničnih nepravilnosti, mora razpisati 30-dnevni rok za zbiranje podpisov za izvedbo občinskega referenduma. Ljubljančanom potem preostane oddaja overjenega podpisa, plačevanje dražje Urbane, iskanje parkirišč in plačevanje parkirnin, ali pa najprej iskanje postaj BicikeLJ s prostimi kolesi in nato iskanje postaj s prostimi mesti za parkiranje BicikLJ-a.
Dodaj komentar
Komentiraj