.com je zlato

.com je zlato

Oddaja

V devedestih letih je interent doživel svojo kambrijsko revolucijo. Amerika je šla online. Online ni bil zgolj hobi, ampak je postal posel. Internet se je, ko je zapustil balonček raziskovacev in geeekov, z vrtoglavo hitrostjo raširil v domove ameriškega srednejga razreda, hkrati pa se je s prav tako vrtoglavo hitrostjo komercializiral.  Vsi so vedeli, da se odpirra nov teritorji gospodarske dejavnosti, a kaj ima vrednost in kakšno ni vedel še nihče. Ko se je desetletje bližalo koncu je Ameriko zajela mzlica kupovanja internetnih podjetji. Podjetja, ki nikoli niso mogal upati, da bodo ustvajal dobiček so bila vredan več kot milijardo dolarjev. Balonček se je razpočil leta 2000, ko je veliko podjetji popadlo, tista ki pa so preživela so izgubila večino svoje tržen vrednosti. To je zgodovina, ki je bila zapisna v prvih letih po poku balona. A dvajset let kasneje so nekatera izmed njih, ko na primer Amazon dosegla  in presegle svoje obljube. Siliciejva dolina je danes veliko drugačna kot v devedestih letih. Namesto vedno novih statupov imao danes nekaj uvelavlenjih megakoroparciji, ki obladujeo tehnološki sektor. A v vseh teh spremembah ostaja gospodarski model Silcijev doline zelo podoben kot nekoč. Zakaj ga torej ni mogoeč ponoviti?

facebook twitter rss

 

Podprite kakovostne radijske vsebine tudi v koronski dobi, kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentarji

Izjemna epizoda in oddaja nasploh. Iskrene čestitke ustvarjalcem. Pošljite jo, lepo prosim, funkcionarjem Povezanih iz Ekonomske fakultete, ki ne vidijo dodane vrednosti RŠa. Verjame, da bi se tudi sami kej naučili.

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.