Kaj pa digitalizacija šolstva?

Kaj pa digitalizacija šolstva?

Oddaja
20. 12. 2019 - 14.00

* Blaž Rojs, Living Inside the Box

Konferenca Mreža znanja, ki je letos potekala v sredo, 4. decembra, in v četrtek, 5. decembra, je v prvi vrsti namenjena informatikom in računalnikarjem s področja izobraževanja. Na dvodnevnem dogodku so različni govorci in govorke, ki tako ali drugače povezujejo vzgojo in izobraževanje z digitalnimi mediji, govorili o umetni inteligenci, ki morda lahko nadomesti učitelja, vlogi tehnologije v učnih okoljih in o temelju razvoja in povezovanja znanja. Za današnjo oddajo Kaj pa univerza? smo govorili z dr. Damijanom Štefancem, profesorjem didaktike na Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.

Štefanc uvodoma objasni, kako je prišlo do njegovega prispevka na dogodku.

IZJAVA

Kot je znano, se z vprašanji tehnologije v šolstvu ukvarja veliko strokovnjakov s področja vzgoje in izobraževanja. 

IZJAVA

Z novimi razmisleki o digitalizaciji šole se strinja tudi Štefanc.

IZJAVA

Kot predavatelj s študentkami in študenti zaenkrat tehnologijo in možnosti IKT-ja obravnava redko. 

IZJAVA

Pri vpeljevanju tehnologije v šole je pomembno upoštevati, kaj o učitelju-stroju menijo ustvarjalci šolskih politik in drugi strokovnjaki ali praktiki s področja vzgoje in izobraževanja. 

IZJAVA

Štefanc podrobneje analizira in premisli zmožnost umetne inteligence, da pri otroku doseže vzgojni učinek. 

IZJAVA

Kot didaktik poda še razmislek o terminu »pozunanjeno znanje«. 

IZJAVA

Štefanc opozori še na druga področja, s katerimi bi se morali pri vzgoji in izobraževanju ukvarjati.

IZJAVA

Za konec pa pove, katera področja in vsebine trenutno raziskuje.

IZJAVA

Tehnologijo povsod naokoli sprejemamo relativno ravnodušno in vsakdanje - tako pač je. Določeni izumi nas strašijo, nekateri navdušujejo. A področje vzgoje in izobraževanja, predvsem najmlajših, zahteva več od digitalizacije, saj ta ne zmore zadostiti in učinkovito rešiti še kako pomembnih vprašanj o vzgojnih postopkih, podajanju in usvajanju znanja ter o kritičnem pregledu in uporabi vsebin, ki nas obdajajo. Nekako se zdi, da otrok za svoj napredek - zaenkrat - še vedno potrebuje človeka.

 

facebook twitter rss

 

Vam je bilo všeč, kar ste prebrali? Če bi radi spodbudili in podprli še več takih vsebin, potem kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness