LOKACIJE GLASBENIH SELEKTORJEV
V tokratno drobovje glasb bomo po nerealiziranem poizkusu v juniju vendarle podrezali z osvetlitvijo mrež in lokacij, iz katerih deluje programski vodja oz. glasbeni selektor kulturnih dogajanj in dogodkov. Kako procesira in filtrira input, iz katerega se porajajo njegove odločitve glede glasbenega programa, ki bo predstavljen javnosti; na kakšen način je ta javnost talec njegovih predispozicij in do katere mere je on sam talec javnosti; kako se prepletajo mednarodne mreže znanstev, renomejev in dostopnih finančnih sredstev; kaj je z odgovornostjo glasbenega selektorja za lokalno dobro in kako se občuti pozicija moči; nenazadnje nas zanima še vpliv in kontekst institucij, iz katerih deluje selektor ter verjetno še kaj, ki se bo porodilo tekom v živo posnetega pogovora z gostoma:
Matjaž Manček (pomočnik direktorja za glasbeni program v Kinu Šiška)
Boštjan Cvek (direktor Zavoda Gabrijel fest Cerkno)
Dodaj komentar
Komentiraj