Svašta kitajskega požarnega zidu

Kulturna ali glasbena novica
18. 3. 2021 - 9.05

digital colonialism
in lokalizacija podatkov s Parminderjem Jeetom Singhom
 / 15. 7. 2019

Pred mesecem dni, okoli 16. februarja, je bil na Kitajskem onemogočen dostop do Bandcampa, platforme za streaming in prodajo oz. nakup glasbe. Kitajska je sicer znana po cenzuri določenih spletnih vsebin; zakaj pa je tako imenovanemu velikemu kitajskemu požarnemu zidu podlegel tudi Bandcamp, pa ni zares povsem jasno. Danes bomo v Svaštarnici ogledali kontekst ukinitve dostopa do Bandcampa in poskusili razumeti vzgibe za tem, pri čemer se bomo opirali na ekonomske in politične motivacije. Bandcamp namreč v svetu predstavlja prominentno omrežje za alternativno glasbeno sceno, zato je dejanje odmevalo tudi v zahodni glasbeni skupnosti. Za razlago določenih vsebin smo prosili Jurija Podgorška, strokovnjaka za IT vsebine.

+

Neživa poljska jazz zasedba delay_ok s svojim prvencem Modern Uganda:

facebook twitter rss

 

Podprite kakovostne radijske vsebine tudi v koronski dobi, kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentarji

Kaj ste to zaeni šupki od špikerjev. Sam pizdite se za prazn kurac, ne poslušate radia na kerem delate. zmrdujete se o tekstih k jih berete, kao da bi blo bols porocat o en mesc stari novici, o keri je rs ze vsaj 10x porocal, takrat ko je bla še aktualna. Nehite se poniževat, ker je to zelo težko in bedno poslušat.

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.