Vstopna stran
Navigacijski meni
Program
Politika
Glasba
Kultura
Družba
Univerza
Znanost
RTVŠ
Ostalo
Glasbena oprema
RŠ hit
Mestni napovednik
Koncertni zapovednik
Komentarji
Arhiv
Podpri RŠ
Trgovina
Social links
Vmesnik
Spider festival
Vir: Charles Maurand after Honoré Daumier - Un Guichet de théâtre, 1862 | Public Domain
Audio file
Predvajaj
Kultura
Ulična kritika
20. 1. 2025 – 20.00
Letina gledališke sezone 2024
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
Samo Oleami
Audio file
Predvajaj
Kultura
Ulična kritika
21. 1. 2024 – 18.00
Letina gledališke sezone 2023
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
Samo Oleami
Audio file
Predvajaj
Kultura
Ulična kritika
16. 7. 2023 – 18.00
»Nič nam ni treba«
4 recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2023
Samo Oleami
Audio file
Predvajaj
Kultura
Ulična kritika
7. 8. 2022 – 20.00
Ujeti v pajkovi mreži – tretjič
Še tri recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2022
Samo Oleami
Audio file
Predvajaj
Kultura
Ulična kritika
24. 7. 2022 – 20.00
Ujeti v pajkovi mreži – drugič
Tri recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2022
Samo Oleami
Audio file
Predvajaj
Kultura
Ulična kritika
17. 7. 2022 – 18.00
Prekletstvo razumljivosti, 2. del
Še drugič o predstavah in umetnosti, ki so preveč razumljive, in zakaj je to problem
Samo Oleami
Audio file
Predvajaj
Kultura
Ulična kritika
19. 6. 2022 – 18.00
Ujeti v pajkovi mreži – prvič
Pogovor o našem obisku festivala Spider
Samo Oleami
Audio file
Predvajaj
Kultura
Ulična kritika
22. 5. 2022 – 18.00
Prekletstvo razumljivosti
O predstavah, ki so preveč razumljive, in o tem, zakaj je to problem
Samo Oleami
Vir: Festival Spider | Foto: Matija Lukić | Elle (Elke Van Campenhout) v performansu Stanje bardo.
Audio file
Predvajaj
Kultura
Odprti termin za kulturo
29. 9. 2019 – 20.00
Modeli soobstoja na Festivalu Spider
Spider Festival, Festival radikalnih teles 2019
Samo Oleami
Audio file
Predvajaj
Kultura
Teater v eter
19. 9. 2017 – 13.00
Fomulacija: Spider
Festival Spider
Mojca Podlesek
Vir: Niansa
Vir: Matic Brinc
Vir: Taja Korošec