Pogovor o našem obisku festivala Goli oder
 / 6. 11. 2022
Tri recenzije s festivala Mladi levi
 / 16. 10. 2022
Še tretjič in zadnjič o predstavah in umetnosti, ki so preveč razumljive, in zakaj je to problem
 / 9. 10. 2022
Pogovor o našem potapljanju po festivalu Mladi levi
 / 11. 9. 2022
Skok v ulično kritiko X: Alessandro Sciarroni: Obračanje_Orlandova verzija
 / 30. 8. 2022
Skok v ulično kritiko IX: Daniel Victoria: Ljubezen, perje in Javier Solis
 / 30. 8. 2022
Skok v ulično kritiko VIII: Alessandro Sciarroni, Prihrani zadnji ples zame
 / 29. 8. 2022
Skok v ulično kritiko VII: Susana Botero Santos, Fasciarium
 / 29. 8. 2022
Skok v ulično kritiko VI: Julian Hetzel, Vse vključeno
 / 26. 8. 2022
Skok v ulično kritiko V: Silke Huysmans & Hannes Dereer, Iz globine
 / 26. 8. 2022
Skok v ulično kritiko IV: Ébana Garín Coronel: Minga hiše v ruševinah
 / 25. 8. 2022
Skok v ulično kritiko III: Dag Taeldeman: Telotelotelotelo
 / 25. 8. 2022
Skok v ulično kritiko II: Wichaya Artamat: Pesem, ki jo je pel moj oče (trije dnevi v maju)
 / 23. 8. 2022
Skok v ulično kritiko I: Alessandro Sciarroni: Obračanje_Orlandova verzija
 / 23. 8. 2022
Še tri recenzije s festivala uličnega gledališča Ana Desetnica
 / 14. 8. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Ana Desetnica
 / 14. 8. 2022
Še tri recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2022
 / 7. 8. 2022
Mala promocija kritiške delavnice – 17.–27. avgust
 / 3. 8. 2022
Tri recenzije s festivala uličnega gledališča Ana Desetnica
 / 31. 7. 2022
Tri recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2022
 / 24. 7. 2022
Še drugič o predstavah in umetnosti, ki so preveč razumljive, in zakaj je to problem
 / 17. 7. 2022
Mala promocija kritiške delavnice – 17.–27. avgust
 / 14. 7. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Spider
 / 19. 6. 2022
O predstavah, ki so preveč razumljive, in o tem, zakaj je to problem
 / 22. 5. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Študenteater 7.0
 / 24. 4. 2022
Pogovor o našem vikendu na 30. državnem tekmovanju mladih plesnih ustvarjalcev
 / 27. 3. 2022
O negativni gledališki kritiki
 / 27. 2. 2022
Subscribe to
randomness