CAT 500: The Comp

Recenzija izdelka
31. 12. 2015 - 19.00

Leaving, 2015

 

Z zadnjo Tolpo bumov leta 2015 bomo stopili v domišljijski svet, ki ga je v glasbeno realnost spremenila kalifornijska producentka mnogih imen in psevdonimov, Cary Allison aka Cury aka Abiman oz. futuristični karakter Cat 500.

Debitantski album Cat 500, Echelon Quad sta leta 2013 skupaj izdali med New Orleansom in LA-jem ujeta založba Glue Moon ter v LA-ju zasidrana založba Leaving Records. Na albumu Echelon Quad se Cat 500 predstavi kot mojstrica manipuliranja kozmičnih sintov ter poskočnih bitov. Kot del razširjene familije losangeleškega dub laba je svoj zvok pilila pod budnim ušesom ljubljanski publiki poznanega producenta Mndsgn, Teebsa, Ahnnuja ter Asure.

Iz obdboja med izdajo prvenca ter albumom Comp, ki ba bomo poslušali nocoj, so odmevni predvsemi njeni pop up dj seti, ter performansi, ki jih je nemalokrat izvajala s še dvema kritiško čislanima izvajalkama, Low Leaf ter Sudan - Moon. V obdobju med obema albumoma je pod svojim psevdonimom Cury ter Abiman sporadično obljavljala posamezne komade in remikse. 

Dober mesec dni pred izdajo albuma Comp 500 je izšel tudi njen EP Much Instrumentals, posvečen eni izmed mehiških celic nasilja, povezanega z drogami, mestu Juarez. Z Much Instrumentals je Cat 500 v svojo sonično krajino vpeljala močno politično in družbeno kritično držo, ki jo sicer lahko vidimo predvsem v njenih vizualnih delih ter v mnogih haikujih na socialnih omrežjih. 

12 skladb iz albuma Comp, ki ga poslušamo nocoj, predstavlja natripan futuristično popovski koktejl računalniško sprocesiranih soulovskih vokalov, zlorabe analognega Rolanda in diva karaoke mikrofona ter sekvenciranja bitov iz vseh delov vesolja, ki so, kot je značilno za LA beat sceno, močno zamaščeni z basom. Lirično gre za izjemno šifriran album, ki pa ga, ko uspemo razvozlati nekatere dele, zaznamuje antikapitalistična drža ter boj proti hegemonskim aparatom. 

Album Comp ni ena izmed tistih stvaritev, pri katerih bi lahko govorili o natačno oblikovanih konceptih in tem, v kakšen okvir spadajo posamezni komadi. Ravno zaradi slednjega si avtorica na tem mestu pridržuje pravico, da poslušalcu pusti popolnoma proste roke za interpretacijo, brez vpeljevanja in usmerjanja v podžanre. Teh je v nocojšnji Tolpi bumov nešteto.

Gre za album, kjer ima vsak komad več hitrosti, odskokov v najrazličnejše, pogosto nepričakovane smeri. Mario Brothers vs. warp speed vs. pravljičarstvo vs. LSD vs. anything goes. Za konec naj dodamo le, da se je zaradi albuma Comp vredno usidrati v fotelj v temnem kotu sobe in se samo prepustiti izjemni domišljiji Cat 500.

 

 

https://leavingrecords.bandcamp.com/album/the-comp-2

 

Leto izdaje: 
Institucije: 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentarji

Tekst! Hvala !

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness