SEZNAM SKLADB ZA 11. 10. 2019, 15.00–19.00 (Jizah DaFunk)

SEZNAM SKLADB ZA 11. 10. 2019, 15.00–19.00 (Jizah DaFunk)

Oddaja
blobfish
11. 10. 2019 - 15.00

1. MIHA KRALJ: Simfonija C Mol
2. CHINO AMOBI: Gænova
3. FUTURSKI: Pressure of Your Pressure
4. PORTISHEAD: Biscuit
5. A.L.: Lyrics
6. OYGN: Vse več prelestni
7. DANNY BROWN: Savage Nomad
8. BLACKALICIOUS: Deception
9. NTOKO: Rikše
10. GIL SCOTT-HERON: The Revolution Will Not Be Televised
11. KOKOROKO: Adwa
12. SONS OF KEMET: My Queen Is Anna Julia Cooper
13. PANTALOONS: Volkulja
14. ASIAN DUB FOUNDATION: Charge
15. FLOATING POINTS: Anasickmodular
16. BAGS: Skin Graffiti
17. FOUR TET: As Serious As Your Life
18. PLAID: Object Orient
19. SAUL WILLIAMS: Not In Our Name (Dj Spooky Remix)
20. OCEAN WISDOM: Isn't It (feat. Freddie Gibbs)
21. VAZZ: Kolega
22. THE BEAT FLEET: Moj um pali
23. JIMMY BARKA EXPERIENCE: Mother Less Child
24. NESESARI KAKALULU: Vsi v tem
25. LE MYSTERE DES VOIX BULGARES: Strati na angelaki domasche (haiduk song)
26. PIPPA MURPHY: The Moor Speaks
27. KHRUANGBIN: August 10
28. EQUIKNOXX: Brooklyn
29. JLIN: Enigma
30. BOGDAN RACZYNSKI: Samurai Math Beats
31. LEE GAMBLE: Folding
32. JOY DIVISION: She's Lost Control
33. GANG OF FOUR: Ether
34. DAMIR AVDIĆ: Amerika
35. TRUS!: Whale Song
36. JOKO ONO: Moj svet
37. PERSONS FROM PORLOCK: Bad Fanfiction
38. JIMI HENDRIX EXPERIENCE: Stone Free
39. THE DOORS: The End
 

facebook twitter rss

 

Vam je bilo všeč, kar ste prebrali? Če bi radi spodbudili in podprli še več takih vsebin, potem kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentarji

Nisem ziher, če je pod to opremo ali ne. Iščem reperski komad o denarju?

Stavim, da lahko poveš tudi kaj več ... ?

A ta seksisticni opusak se kr deluje na tem radiu

calling people opušak? go back to third grade, and to mocking Trump’s skin color or the size of his hands

Nazi.

js bi sam tok povedu d zadnjič sm z BEjBO se SLUČAJN sprehajal čez ROŽNIK in lih prlaufa mem tale treniraksti uhljač in fukne en dred tko čez ramo in se zadere "EY YO GURL LEMME HOLLA AT YA" jizah dafank mor lajk jizah DAFAK PUST MOJO PUNCO NAMER NAJD SI SVOJO prosm

Komad iz te opreme je tale - https://www.youtube.com/watch?v=1A0BmbiM53Q, če pa ni iz te opreme pa ne vem.

 

 

Sicer pa se trolli ne rabte zmišljevat nekih zgodb o "ey yo gurl" in opazk o seksizmu. Če komu pač ni všeč, da so določene raperke striptizete in "kurbe", naj si mal ogleda zgodovino dotičnih gospodičen, kako prodajajo svoje telo s pretirano seksualnostjo (ki je gladko pred glasbo).

jizzah no, šuti. Naredil si kiks in bil seksističen. Priznaj si in prenehaj tripati na to kako je en rap premalo betonski.

jizzah je oldskul in velikokrat zagobca preko mere, ampak sm šou prou prebrat to sporno seksistično recenzijo in vidim da ste spet triggerani za bv. kr jizzah je pa res hotu požalit kogarkoli razen lil kim s svojo izjavo lol? kaman, v tem primeru politična korektnost ni nič drugega kot priložnost, da lahko skurcate in skenslate lika ki vam pač gre na kurac.
mislim da dave kr dobro prikaže tole SJW cancel kulturo:
https://www.youtube.com/watch?v=2MZZ__5F_-A

A vi še vedno v istem diskurzu, blind leading the blind.

Problem je točn kle :
"Če komu pač ni všeč, da so določene raperke striptizete in "kurbe", naj si mal ogleda zgodovino dotičnih gospodičen, kako prodajajo svoje telo s pretirano seksualnostjo (ki je gladko pred glasbo)."

Dej povej nam več Jizah, kok je bad bit prostitutka oz. sex worker in hkrati glasbenica? In kako vsi ostali reperji mečejo ven sam pure musko, očiščeno kakršnihkoli osebnih zgodb in vprašljivih kanalov promocije?

Btw, nas boli kurac, če so določene reperke striptizete, ti si tist, ki jim sodi in to je tist, kar je dans zares bedno. Tvoje slabe sodbe.

To niso moje sodbe. To je fekt. Pač raperka, ki je bila recenzirana, postavlja skozi celo kariero povsem drug (artistični, aktivistični, črnskoangažirani) aspekt hiphopa, kjer so pomembna besedila, tehnika in marsikaj drugega.

Na drugi strani imaš raperke, ki svojo kariero gradijo na tem, da se predstavljajo kot striptizete in "kurbe" (as industry kurbe) ali kot klasične kurbe. Zakaj bi jih jst poimenoval drugač. Jst njih ne sodim, je pa to del njihovega arta in dela in ne vem zakaj ga ne bi omenil. Če jih ti sodiš je to tvoj problem, če si ti besede interpretiraš drugač pa tut. Kaj mam jst s tem? A sm si jst te raperke zmislu, a sm si jst njihovo pretirano seksualnost skozi katero gradijo kariero zmislu. Pretirana seksualnost je pač fekt o katerem se že dolg govori znotraj angažiranega ženskega hiphopa, celo raperka, ki men ni blizu je o tem govorila na LJ koncertu.

Če ima kak nepodpisan lik težave z realnostjo jo naj pač ma. Vse kar piše v recenziji je fekt, tudi to "Če komu pač ni všeč, da so določene raperke striptizete in "kurbe", naj si mal ogleda zgodovino dotičnih gospodičen, kako prodajajo svoje telo s pretirano seksualnostjo (ki je gladko pred glasbo)." in se obesi na bodisi prodajo bodisi pretirano, potem nima pojma o delovanju glasbene industrije. Če je jasno navodilo, da se prodaja pretirano seksualnost medijem, ker na to pač pali instagram generacija, belci in črnci, potem si nekdo težko to zmisl? Ne vem v čem je težava, raperji so sto let pretiraval in še pretiravajo o orožju pa, ko to človek napiše je težava. Še več, še vedno so pri uporabi vseh možnih veležaljivk za svoje nasprotnike, mame, žene, cela kulturo je nastala ob žaljivkah mam in glorifikaciji nasilja in žaljenju žensk in gejev (pa spet je to fekt in ne sodba). Pretiravajo v vsem možnem, a zdej se ne sme napisat, da pretiravajo in "pretiravajo" v stilu medijskega napihovanja. Je pa tukaj zanimiv zasuk, k sm tm leta 2002 - 2003 napisal, da je absurdno velik čist nepotrebnih in nekontekstualnih žaljivk na ženske v hiphopu, je bla to artforma, ko se dejansko postavlja telo in seksualnost v spotih pri besedilih, ki s tem nimajo nobene veze pa to ni pretirana seksualnost.

Jst ne sodim tega, če je bit bad prostitutka/sex worker, niti, če je bit dobr in tega nikjer nisem sodil. Niti ne tega, če je bit hkrati še glasbenik. Jst sodim sam besedila in formo teh ljudi. Pač oni to počnejo, jst ne prižgem BET-ja, ker me ta komercial generičen hiphop dost mal zanima in ker mi ne da nič. Niti me ne zanima sam pure muska, daleč od tega, je pa recenzirana gospodična pač totalni antipod teh raperk, je angažirana, na pol pro black ženska ustvarjalka, ki je tehnično dobra in ve kaj hoče, ki je jebiga postavljena v svet drugega dela žensk, ki jih vse to ne zanima in je s tem drugačna, artistično zame velik bolj vredna izvajalka, kar bodo v času politične korektnosti prikazale tut mnoge recenzije, ki jo bodo postavile daleč pred ostale ženske raperke v tem letu in navsezadnje svakojaki izbori plat leta "uglednih" medijev. Če kdorkoli ne loči osebnih zgodb od konteksta in koncepta sex sells je pa druga stvar. Jst ne obsojam komada, kjer neka raperka ali raper govori o svojih osebnih zgodbah in je strugglala, preprodajala, bla striptizeta in to nikjer niti ne piše, o vprašljivih motivih promocije bi se pa dal razglabljat in sem pr tem kritičen do Kanyeta al pa neke ženske raperke, ampak tut o tem ne pišem tam, kjer je koga zmotil. Noben torej ne govori o osebnih zgodbah teh raperjev, raperk, govorimo kvečjemu o temu, da se določeni izvajalci in izvajalke postavljajo kot predmeti skoraj bolj kot osebe, pa še o tem v recenziji ni ne duha ne sluha. Tko kt je zgoraj brez D'Angela stal kariere po prvi plati in je kot hud artist s tem marsikaj zgubu in dubu, tut neke raperke kej dobijo ali zgubijo (pa je D'Angelo zelo banalen primer), ki je zarad svoje postave bolj kot hud artist veljal za nekega jebača in lepega fantka. Večinska populacija belih in črnih moških pač ne tripa na vsebino, ampak na velik drugih atributov in je tut fekt.

Tebe lahko boli kurac, če so določene reperke striptizete, men kot recenzentu plate (in kasneje sem ugotovil, da še zdaleč ne edinem) je pa ta kontrast med afrocentrično raperko, k podaja vsebino, je angažirana izjemno zanima in neko žur raperko na drugi strani, zanimiva in mi velik, da v kontekst tega kok hitr industry sproducira neko nevsebinsko reperko zarad zgodb in kok druge gradijo leta in leta, da se jih sploh opaz tok bolj pomemben. Ob recenziji plate pa sploh, ker ocenjujem vsebino plate. Na drugi strani angažiranosti so raperke, ki dobijo pozornost sploh v mainstreamu prekleto neangažirane in povsem drugačne in v prizmi tega opolnomočenja sta oba ekstrema recenzentsko čist zanimiva. Da mi je pa bližje ženska emancipacija, govorjenje o tem kako v neki glasbi niso sprejete, če ne kažejo svojga telesa, itd je pa iz konteksta recenzije precej jasn. In v industry svetu, kjer maš "kurbe" in kurbirje oz. kurbe, s tem, da so "kurbe" v obeh spolih, ostale pa opredeljuje spol. Raperji so šele v zadnjih letih obrnl to, da ni bit bad gay in v tem kontekstu je plata Rapsody iz ženske strani tok pomembnejša od mnogih drugih ženskih plat, čeprav je šla ven v času, ko o tem govorijo celo črnske izvajalke, ki jih je za to temo, ker pač ni bla popularna misel.

In seveda sem naci. Medtem ko ti sodiš, da jst sodim in to kao ni bad. A ni bedno bit un k dons sod in ma svoje sodbe. Tvoje slabe sodbe. Aja, sori to ni isto.

 

"Artistično zame velik bolj vredna izvajalka/To niso moje sodbe."

Samo to bom rekel: Eni tematizirajo telo, drugi kako njihovo telo ni sprejeto. Get over this childish teme.

Ok.

“Opinions are like assholes, everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks.”

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness