Izgubljanje pameti po abecednem redu
 / 7. 12. 2023
Prepletenost kulture in gentrifikacije
 / 1. 11. 2023
Zaprtje Pergamonskega muzeja in vprašanje konca kolonialnega muzeja
 / 11. 10. 2023
Komentar kritiških razprav Festivala Pranger 2023
 / 12. 7. 2023
Kdo komu državljansko vojno?
 / 23. 6. 2023
Kaj se dogaja v Mariboru? Komentar Jana Podbrežnika
 / 21. 6. 2023
in o skupnosti, ki jo gradi društvo Parada ponosa
 / 19. 6. 2023
Dregice v men only savni
 / 17. 5. 2023
Živel prvi maj
 / 1. 5. 2023
Ni umrla v družinski tragediji
 / 7. 3. 2023
Čas je za nove stereotipe
 / 27. 1. 2023
Novemu annus horribilis v popotnico, poljub in topel pozdrav!
 / 2. 1. 2023
Kako globoko je zabredla Moderna galerija v Ljubljani
 / 9. 11. 2022
Ko enakopravnsot še ni končna zmaga
 / 2. 8. 2022
Turisti, prireditve in dolgčas v Ljubljani
 / 30. 6. 2022
Pravi problem Narodnega muzeja Slovenije
 / 15. 6. 2022
Slovenski poskusi gledališkega feminizma
 / 9. 6. 2022
Misli o Sodišču slavnih
 / 8. 6. 2022
Ob dnevu upora proti okupatorju
 / 27. 4. 2022
Samo nepreverjena dejstva
 / 13. 4. 2022
Kurčenje čez neinformirano medijsko poročanje o prenovi Žičke Kartuzije in njenega nasprotnika Igorja Sapača
 / 18. 3. 2022
Komentira Katja Kobolt
 / 8. 3. 2022
O reviji Cukr in njenih implikacijah
 / 1. 3. 2022
Ali resno predbožično guncanje afen
 / 24. 12. 2021
Zakaj beremo Fjodorja Mihajloviča?
 / 11. 11. 2021
O programu 11. bienala lutkovnih ustvarjalcev Slovenije
 / 3. 11. 2021
Premisleki o padcu Facebooka, Instagrama in Whatsappa
 / 19. 10. 2021
Preizpraševanje avdiovizualnega na Mednarodni konferenci v Cankarjevem domu
 / 18. 10. 2021
Subscribe to
randomness