Techno kot zgodovinska zavest Detroita in način afroameriškega razmišljanja ter boja
 / 5. 5. 2023
Trdoglavo nepremična marinacija mozga
 / 14. 4. 2023
Kreatorka glasbenih zgodb
 / 2. 4. 2023
Jana Beltran in Chris Eckman, Gal Furlan, Leechfeast, Chilli Space, Jernej Grmek
 / 28. 3. 2023
Kakšna tehnologija je elektrificiran Balkan?
 / 17. 2. 2023
Hay, Zlatko Kaučič, Kezz, Faust Noise Orchestra, Zludij
 / 7. 2. 2023
Darwinov zakon glasbene industrije
 / 1. 2. 2023
Igrajmo se z elektroniko!
 / 30. 12. 2022
Pred nastopom v Ch0
 / 23. 12. 2022
Labod kot sirena pogube, a tudi kot potencial afrofuturističnih premikov
 / 18. 12. 2022
Pregled podrastja glasbe domačih SoundCloud izvajalcev ... in kako jo misliti
 / 26. 11. 2022
Prvenec vzpenjajoče se domače producentke
 / 11. 11. 2022
SHIV, Uryan, Glia, Đoko, Frozen Dream
 / 8. 11. 2022
Reportažno o ruskih glasbenikih, ki so se ob začetku vojne v Ukrajini preselili v Beograd
 / 30. 10. 2022
Rap brez meja, še posebej pa proti žici vsakršne sorte
 / 14. 10. 2022
Novi beograjski glasbeni showcase
 / 13. 10. 2022
Festival TRESK, Ueldes, KL, nikson, festival TO)pot 2022
 / 13. 9. 2022
Prenasiteni čudaške normalnosti
 / 9. 9. 2022
Tudi med poletjem z Nikki Louder, Robertino Šebjanič, Vitorijoskim, Gottijem in Samuelom Bluesom
 / 2. 8. 2022
randomness