Audio file
30. 3. 2023 – 17.00
O portugalskih politikah študentskih šolnin
Audio file
1. 4. 2022 – 16.00
Pregled predloga Zakona za urejanje položaja študentov-1
Audio file
13. 2. 2022 – 16.00
Komentar Hane Radilovič
Audio file
28. 8. 2020 – 16.00
Študentke, študenti, šolnine
Audio file
29. 3. 2019 – 14.00
S Parizom Pikulom Gogoiem z univerze Tezpur o stanju izobraževalnega sistema v Indiji
Audio file
12. 12. 2018 – 17.00
Protesti v Albaniji
Audio file
10. 9. 2018 – 16.00
Zaslišanje na Odboru za izobraževanje, znanost in šport
Audio file
2. 10. 2017 – 16.00
Študenteraj in njih prigode.
Audio file
11. 4. 2017 – 20.00
O Mednarodni konferenci o visokem šolstvu
Audio file
28. 9. 2016 – 14.00
Prisluhite, komu se zapirajo vrata na zagrebški filozofski fakulteti
Audio file
28. 10. 2015 – 14.00
Akcije, kršenje človekovih pravic in potrošniki
Audio file
10. 5. 2015 – 15.00
Predavanje Zdenka Kodelje
Audio file
20. 2. 2015 – 14.00
O treh dokumentih, ki ključno spreminjajo položaj visokega šolstva v Sloveniji
Audio file
19. 2. 2015 – 7.30
ovce v leto ovce
Audio file
24. 12. 2014 – 20.30
Intervju z ministrico za izobraževanje
Audio file
13. 11. 2014 – 15.30
Neplačana pripravništva, nov predsednik ŠZ in študentsko delo
Audio file
30. 10. 2014 – 15.30
Protesti v Tirani, deljenje vojaškega orožja šolskim varnostnikom ter varčevalni ukrepi
Audio file
23. 10. 2014 – 15.30
Vračamo se z novicami iz Mehike in pregledom študentskih dogodij po svetu.
Audio file
4. 9. 2014 – 15.30
O sejmu rabljenih učbenikov, morebitnih posledicah škotske neodvisnosti in smrti maroškega aktivista
Audio file
19. 6. 2014 – 15.30
Reforma kitajskih univerz, prevajalska zadruga in novela zakona o subvencioniranju študentske prehrane
Audio file
29. 5. 2014 – 15.30
O imenu japonske univerze, rezultatih raziskave Evroštudent in pozivih k prepustitivi napredovanj ženskam
Audio file
1. 5. 2014 – 15.30
Praznične novice iz akademskega sveta.
Audio file
24. 4. 2014 – 15.30
V univerzitetnih novicah o modernih izzivih izobraževanja
Audio file
11. 4. 2014 – 15.00
O nadaljnjem omejevanju vzporednega študija