Pogovor o 26. ediciji Festivala dokumentarnega filma
 / 18. 3. 2024
O pripovedovalcih filma
 / 20. 11. 2023
Recenzija filma Oppenheimer (Christopher Nolan, 2023)
 / 9. 8. 2023
O programu filmov z Imaginarne akademije na letošnjem Motovunskem filmskem festiavlu
 / 27. 7. 2023
Jacques Beckerjeva Luknja in Kurja polt na splošno!
 / 8. 5. 2023
Pogovor o Deleuzovih knjigah o filmu
 / 17. 4. 2023
Pogovor o festivalu dokumentarnega filma
 / 20. 3. 2023
Je kdo gledal oskarje?
 / 17. 3. 2023
Zakaj se ob filmih Eme Kugler počutimo tako nenavadno?
 / 20. 2. 2023
Celovečerni eksperimentalni film Juša Premrova
 / 10. 2. 2023
Pogovor o letošnjem Festivalu LGBT Filma v Ljubljani
 / 21. 12. 2022
Kaj smo gledali letos?
 / 19. 12. 2022
Resničnost in reprodukcija v filmih letošnje Animateke
 / 15. 12. 2022
Plastosi in še marsikaj drugega v Slovenski kinoteki
 / 8. 12. 2022
O povezavi body horrorja z arhitekturo in tehnologijo
 / 21. 11. 2022
Trije modeli debatirajo o videnem na FSF-ju
 / 10. 11. 2022
O spremljavah in partiturah, ki opremljajo nemi film
 / 3. 11. 2022
Kavarno nadomestili avtomati!
 / 13. 10. 2022
Memoria (Apichatpong Weerasethakul, 2021)
 / 22. 6. 2022
O retrospektivi filmov Márte Mészáros v Slovenski kinoteki
 / 17. 6. 2022
O festivalu V-F-X in retrospektivi Vladislava Kneževića
 / 30. 5. 2022
Inventura (Darko Sinko, 2021)
 / 19. 5. 2022
Heretični empirizem (Pier Paolo Pasolini, Slovenska Kinoteka, 2022)
 / 16. 5. 2022
Recenzija z letošnje Kurje polti
 / 3. 5. 2022
Ali obstaja tudi bogata podoba?
 / 21. 2. 2022
Nazaj v kinodvorane, nazaj na veliko platno!
 / 20. 12. 2021
Wes Anderson's Symbolic Storyworld (Warren Buckland, Bloomsbury Academic, 2019)
 / 18. 10. 2021
O tretji javni projekciji slovenskega filma Ksana
 / 7. 10. 2021
Kako zelo uglajeno je lahko potovanje po Benetkah in Italiji
 / 27. 9. 2021