Recenzija video igre Makoto Wakaido's case files
 / 9. 1. 2024
Razkrivanje ŠOKANTNE ZAROTE v močvirjih v Louisiani
 / 9. 1. 2024
Recenzija video igre Viewfiner
 / 4. 9. 2023
Recenzija video igre Celeste
 / 22. 6. 2023
Recenzija video igre Neon White
 / 11. 5. 2023
Vrnili smo se na Opičji otok™
 / 14. 10. 2022
O letošnjem punk festivalu arthouse iger, direktno iz Berlina
 / 29. 6. 2022
Poskus izgradnje nekega revolucionarnega subjekta
 / 10. 2. 2022
Še eno reševanje vesoljnega stvarstva
 / 27. 1. 2022
Srhljiva kvartopirščina z elementi namizne igre temnice in zmaji
 / 26. 11. 2021
Dan v življenju severnoameriškega svinjerejca
 / 29. 6. 2021
Polarna meditacija
 / 22. 6. 2021
Jebemo jim mamico šovinistično nilfgaardijsko še v kartah
 / 15. 6. 2021
Refleksno-taktični rogue-like, sličen megaman battle network franšizi
 / 8. 6. 2021
Kvazipustolovščina estetiziranega stvarstva
 / 1. 6. 2021
Dogodek v mestu Gogi
 / 25. 5. 2021
Ker je med pandemijo zdravo igrati simulator bolnišnice
 / 18. 5. 2021
Uganke s perspektivo v prostoru sanj
 / 11. 5. 2021
Tekstovna igra o krutosti življenja
 / 4. 5. 2021
Otroci so naše bogastvo
 / 20. 4. 2021
Prekrasna, na roke narisana ugankarica, v kateri z zemljevidom spreminjamo svet
 / 14. 4. 2021
Krožni avtomatik rogue-like
 / 6. 4. 2021
Vožnja po avtocesti z zavezanimi očmi
 / 30. 3. 2021
Mali paglavec, ki tudi po 20 letih še ni za odmet
 / 23. 3. 2021
Jebeš Cyberpunk, Call of Duty in Red Dead Redemption, gremo raje en Tetris
 / 16. 3. 2021
Kvartopirski rogue like na vlaku v pekel
 / 9. 3. 2021
Ustvarimo si novo življenje v vikinških vicah
 / 2. 3. 2021
Podganje kvartopirstvo
 / 23. 2. 2021
Dvodimenzionalna šahovska streljačina s parnimi roboti
 / 16. 2. 2021
Za spremembo smo lahko morilska spužva tudi mi
 / 9. 2. 2021
Prevpraševanje osnovnih gradnikov videoiger
 / 2. 2. 2021
Zdaj, ko je svoboda, je treba bit previden
 / 26. 1. 2021
Subscribe to
randomness