Recenzija predstave Soap Opera
 / 4. 5. 2023
Recenzija predstave Soap opera (Gledališče Glej)
 / 30. 1. 2023
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 1. 1. 2023
Gledališki festival Generacija generaciji
 / 30. 11. 2022
O različnih aspektih gledališke publike
 / 13. 6. 2022
Festival odpornosti #soteskaopen
 / 2. 6. 2022
Recenzija dokumentarnega perfomansa Southwind, Glej
 / 27. 5. 2022
O predstavah, ki so preveč razumljive, in o tem, zakaj je to problem
 / 22. 5. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Študenteater 7.0
 / 24. 4. 2022
Sedma edicija Festivala Študenteater
 / 15. 4. 2022
Četrta edicija platforme Trigger
 / 21. 3. 2022
Ana, Samo in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 24. 1. 2022
Rezultati programskih razpisov na področju uprizoritvenih umetnosti nevladnih organizacij
 / 20. 1. 2022
Rezultati štiriletnega javnega razpisa za financiranje kulturnih programov
 / 10. 1. 2022
O produkcijskih pogojih v gledališču
 / 7. 12. 2021
Še tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 18. 10. 2021
Recenzija predstave Kako smo prišli do sem
 / 15. 7. 2021
Udeležili smo se tiskovne konference v Gleju in obeležili petletnico DobreVage
 / 27. 5. 2021
Recenzija predstave Ni mogoče čakati zaman (Leja Jurišić, Gledališče Glej)
 / 19. 5. 2021
Premlevanje vprašanj, ki si jih v predsatvi Jubilej zastavljaj En drag ansambel
 / 3. 5. 2021
Spomine na preminulo so z nami podelile tudi sodelavke, prijateljice, sokulturnice
 / 19. 2. 2021
Recenzija gledališke predstave Not Dead Enough, v kateri so western iz filma prestavili na oder
 / 5. 10. 2020
Potential States v gledališču Glej
 / 25. 9. 2020
Posledice koronavirusa v slovenskih gledališčih
 / 15. 9. 2020
Nadaljevanje 50. obletnice Gledališča Glej in druge sveže novice
 / 27. 5. 2020
Okrogla miza o kulturi v času korone
 / 9. 5. 2020
Ministrstvo za kulturo prelaga breme, Maska začenja serijo predavanj
 / 4. 11. 2019
Rok Kravanja v Gleju, Via Negativa
 / 15. 3. 2019
Diagnostika sodobne dramske pisave
 / 11. 2. 2019
Predstavitev nove generacije dramskih piscev
 / 14. 1. 2019
Gostovanje črnogorske uprizoritve Bog masakra in simpozij Ženske in povojne tranzicije: Politika
 / 9. 11. 2018
Avtorica ilustracije: Marija Tereza Prepadnik
Reprezentacija LGBTQ+ v slovenskem gledališču v sezoni 2017/2018
 / 9. 4. 2018
Subscribe to