Kraji bivanja umetnice in mesta umetniškega dela.
 / 6. 3. 2023
Olga Tokarczuk, Ana In v grobnicah podzemlja, (KUD Police Dubove, 2022)
 / 20. 2. 2023
Množica severov (Koji Yamamura, 2021)
 / 13. 12. 2022
Čas, delo in življenje umetnice.
 / 5. 12. 2022
Pogovor s prejemnico nagrade Igorja Zabela Bojano Pejić
 / 18. 11. 2022
Razstava Delo v nastajanju v Galeriji ŠKUC
 / 11. 11. 2022
Razstava Ane Likar Slika 1.1. (na videz kot dnevna svetloba)
 / 27. 10. 2022
Recenzija pesniške zbirke Pesmi iz zanesljivih virov Emirja Šakovića (Založba Sophia, 2021)
 / 10. 6. 2022
Refleksivni pogovor ob semestrski razstavi Akademije za likovno umetnost in oblikovanje
 / 29. 5. 2022
Zagonetna kratica se razkrije
 / 25. 5. 2022
O videoeseju Nena umetnice Đejmi Hadrović
 / 13. 5. 2022
Razstava Dolores: Bolečina skozi podobo zvoka
 / 24. 3. 2022
Recenzija razstave Palmina Zima v Galeriji Simulaker
 / 17. 2. 2022
Živa recenzija otvoritve razstave Live, Laugh, Love (Galerija Kresija)
 / 26. 1. 2022
Razstava Neže Knez v Galeriji Tobačna
 / 20. 1. 2022
Recenzija pesniške zbirke Orodje za razgradnjo imperija
 / 20. 12. 2021
34. grafični bienale Ljubljana
 / 22. 11. 2021
Festival češke ilustracije in stripa na obisku v Dobri vagi
 / 10. 11. 2021
Recenzija razstave Distancirane bližine
 / 18. 10. 2021
Serija performativnih gest
 / 13. 10. 2021
Virtualni svetovi danes v KIBLA Portalu
 / 10. 8. 2021
Recenzija razstave Naslednjih 21 dni bo ključnih
 / 4. 8. 2021
Razstava V postajanju Maje Hodošček in skupinska razstava At some point we all have to dance
 / 16. 7. 2021
Recenzija pesniške zbirke Do severnega sija
 / 16. 7. 2021
Obisk festivala sodobne umetnosti Art Stays
 / 12. 7. 2021
Kako navigirati filmsko produkcijo med middlemani in gatekeeperji?
 / 9. 6. 2021
randomness