Pogovor s Tomažem Gromom in Špelo Trošt o seriji glasbeno-performativnih improvizacij
 / 11. 11. 2021
Sklepna diskusija kritiške delavnice s festivala Gibanica
 / 25. 10. 2021
Pogovor z Ulikom o njegovem robotskem cirkusu
 / 20. 10. 2021
Še tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 18. 10. 2021
Tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 11. 10. 2021
Recenzija sodobnoplesne predstave Mateja Kejžarja: Movements 9
 / 11. 10. 2021
O dokumentarnem gledališču in predstavi Tihožitje na festivalu Mladi levi
 / 14. 9. 2021
Predstava Ostane, kot je na festivalu Mladi levi 2021
 / 7. 9. 2021
Pogovor z Natašo Tovirac o Mednarodni produkcijski nagradi Opus1
 / 3. 8. 2021
Sodobnoplesni prvenec Danielle Lamensdorf – Kam piha veter. Mednarodni festival Opus1
 / 26. 7. 2021
CoFestival 2020–21: Ojačevalci glasov
 / 28. 6. 2021
Festival Spider 2021
 / 25. 6. 2021
Recenzija predstave Joane Serra Forasté in Urše Sekirnik: Fent cua / Medtem ko smo čakali
 / 14. 5. 2021
Od Kosovelove smrti do objave Integralov
 / 11. 4. 2021
Obeleževanje 50. dneva ustanovitve skvota v naselju Portopiccolo
 / 1. 4. 2021
Recenzija knjižic Mete Hočevar – Prostori igre in Prostori mojega časa
 / 19. 3. 2021
Recenzija razstave Živi objekt
 / 10. 3. 2021
Soočenje z esenco gentrifikacije
 / 9. 2. 2021
Uvodna orientacija za nadobudne gledališke kritike.
 / 31. 1. 2021
Matej Kejžar in Žiga Predan o ograniziranju festivala Spider v koronskih pogojih
 / 29. 12. 2020
O improvizacijskem gledališču
 / 30. 11. 2020
Pogovor z Davisom Freemanom o predstavi Daj še usta
 / 20. 11. 2020
Pogovor z Dušanom Dovčem o regionalni dimenziji ljubljanske kandidature za EPK 2025
 / 13. 11. 2020
dokumentarni film Fonja
 / 22. 10. 2020
Predstava Sound de Secà: Possê na festivalu Ana Desetnica
 / 2. 10. 2020
Klemen Janežič: Postaja Samobitno
 / 29. 9. 2020
Pogovor z bivšo profesionalno gledalko Alissijo-Elisabet Jevtjukovo
 / 11. 9. 2020