Zgodba iz vzporedne zgodovine – Jugoslavije leta 2023
 / 27. 3. 2023
Štiri recenzije s festivala Gibanica in pogovor
 / 26. 3. 2023
Dogodek ob izidu 200. številke časopisa.
 / 7. 3. 2023
Pogovor o našem vikendu na 31. državnem tekmovanju mladih plesnih ustvarjalcev
 / 26. 2. 2023
Festival mladinskega inovativnega teatra MIT v DIC-u.
 / 17. 2. 2023
O umetnosti, ki kritizira družbo. O kritiki, ki kritizira umetnost.
 / 29. 1. 2023
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 1. 1. 2023
Recenzija predstave Leje Jurišić in soavtorjev: Rdeči gozd
 / 19. 12. 2022
Tri recenzije s festivala Goli oder in pogovor s Tanjo Matijašević
 / 4. 12. 2022
Recenzija predstave Ivana Peternelja – Cum mortuis in lingua mortua
 / 2. 12. 2022
Recenzija predstave Vite Osojnik – Vse kar se je že zgodilo
 / 21. 11. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Goli oder
 / 6. 11. 2022
Tri recenzije s festivala Mladi levi
 / 16. 10. 2022
Še tretjič in zadnjič o predstavah in umetnosti, ki so preveč razumljive, in zakaj je to problem
 / 9. 10. 2022
Pogovor o našem potapljanju po festivalu Mladi levi
 / 11. 9. 2022
Skok v ulično kritiko II: Wichaya Artamat: Pesem, ki jo je pel moj oče (trije dnevi v maju)
 / 23. 8. 2022
Recenzija predstave Lento e violento s festivala Klovnbuf!
 / 16. 8. 2022
Še tri recenzije s festivala uličnega gledališča Ana Desetnica
 / 14. 8. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Ana Desetnica
 / 14. 8. 2022
Še tri recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2022
 / 7. 8. 2022
Mala promocija kritiške delavnice – 17.–27. avgust
 / 3. 8. 2022
Tri recenzije s festivala uličnega gledališča Ana Desetnica
 / 31. 7. 2022
Tri recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2022
 / 24. 7. 2022
Še drugič o predstavah in umetnosti, ki so preveč razumljive, in zakaj je to problem
 / 17. 7. 2022
Mala promocija kritiške delavnice – 17.–27. avgust
 / 14. 7. 2022
Svetlobna gverila 2022
 / 23. 6. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Spider
 / 19. 6. 2022
Reportaža z 20. edicije festivala Rdeči revirji
 / 6. 6. 2022
Študentska plesnogledališka predstava Omizje 4
 / 1. 6. 2022
Recenzija dokumentarnega perfomansa Southwind, Glej
 / 27. 5. 2022
Retrospektivni komentar 66. tekmovanja za izbor pesmi Evrovizije
 / 23. 5. 2022
randomness